10. Bölüm

11.9K 458 482
                                    

Hellooo biz geldiiiik!

Multimedyada Merxas Ağa'mız var ;)

Lütfen oy verip yorumlamayı unutma! (:

Yeni bölüm sınırı; 55 vote, 200 yorum.

Kitapla ilgili duyuruları duyuru panosunda paylaşıyorum. Beni takip ederek duyurulardan haberdar olabilirsiniz.

Gelecek bölümlerden alıntılar paylaştığım bir instagram hesabı açtım. Davetlisiniizz!

İnstagram : lilyesol

Keyifli okumalar <3

- - - -

"Çıkar üstündekilerini."

Merxas'ın cümlesindeki her bir harf tek tek kulaklarıma ulaşıyor ancak anlamsız bir cümle oluşturuyordu. Kulaklarım cümlenin içeriğiyle çınlıyor, bedenim korkudan ve gerginlikten tir tir titriyordu.

Bu titreyiş dışarıdan fark ediliyor muydu bilmiyorum ama iç organlarım birbirine savaş açmış, bulundukları yeri değiştirmek ister gibi hareket halindeydi.

Yavaşça yutkunurken boğazımda meydana gelen o küçük hareketin her bir detayını hissetmiş, yutkunuş sesim kulaklarıma dolmuştu.

Merxas'ın iri bedeni karşımda bir Azrail gibi dikilirken gözlerim gözlerine bir yapbozun parçası gibi sıkıca tutunmuş, kopmuyordu.

Beni ayakta tutan dizlerim yıkılmak için an kollarken başım dönüyor, Merxas'ın bedeni sağa sola hareket ederek göz yanılması oluşturuyordu.

Yavaşça başımı iki yana sallayıp görüşümü net hâle getirmeye çalıştıktan sonra sırtımda sakladığım silahın kabzasını daha sıkı tutup Merxas'ın gözlerinin içine dikkatle baktım.

Bu sözlerinde eğer ciddiyse sonucu ne olursa olsun hiç düşünmeden onu vururdum.

Hareket etmeden ona bakıyor olmak kaşlarının çatılmasına neden olmuştu.

"Çıma tı le bendeye Xezal? (Neden bekliyorsun Xezal?) Sabaha kadar orada dikilecek misin?"

Titreyen çenemi dişlerimi birbirine bastırarak titreyişini durdurmaya çalıştıktan sonra yavaşça kuruyan dudaklarımı dilimle hafifçe ıslatmış, Merxas'a cevap vermek için dudaklarımı aralamıştım ancak o konuşmama müsaade etmemişti.

"Xezal daha önce sana açık açık seni karım olarak görmeyeceğimi söyledim. Ben sevmediğim kadına elimi sürmem. Bana karşı herhangi bir beklentin varsa.. olmasın. Benden sana kocalık yapmamı bekleme."

Asıl kendi benden ona kadınlık yapmamı beklemesindi. Bu sözleri benim işime gelip içimi rahatlatmıştı.

Sözleriyle birlikte yavaşça gözlerimi kapatıp, derince bir nefes aldım. Ciğerlerim aldığım nefesle birlikte şişerken sanki yeniden doğmuş gibi aldığım nefes bana hayat olmuş, ciğerlerimi yakmıştı.

Merxas şu an farkında olmadan bana dünyaları vermişti.

Söylediğini yanlış anlamış, şu geçen zaman diliminde dünyam başıma yıkılmıştı. Şimdi fark ediyordum da berdel hükmünü duyduğumda bile bu kadar sarsılmamıştım. Rızam olmadan bana dokunacak olması düşüncesi tarif edilemez bir korku yaşamama neden olmuştu ancak şimdi son sözleriyle birlikte rahatlamıştım.

YÜREK ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin