23. Bölüm

4.8K 379 111
                                    

Merhabalar Yürek Ateşi ailesi,

Bir yeni bölümle daha karşınızdayız.

DUYURU!!

YENİ BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUN!

Öncelikle nasılsınız? Uzun zamandır yoktum.. umarım iyisinizdir. Beni merak edenler varsa da kendimle ilgili güzel haberlerim var.

Bir süredir çalışmak istiyordum ancak özel sektörleri bilirsiniz.. yıpranma payı çok iken verilen maaşlar az olur üstüne üstlük haftalık tatilleri de devlete göre kısıtlıdır. Bu yüzden yıpranmaktan başka bana katkısı olmayacak bir özel hastane ya da klinikte çalışmaktansa çalışmamayı tercih ettim her zaman ancak yaşanan bazı gelişmeler güzel şeylere vesile oldu.

Cv'imde güzel bir yer edinecek, yıpranma payına değecek bir özel hastanede işe başladım.

İşe başlamamın avantajları varken tabii bir o kadar da dezavantajları var.. Bunlardan en ama en önemlisi de kendime ayıracak zamanımın kalmaması..

Sabahın köründe işe gitmek için erkenden uyanmamdan, gün içinde koşturmaktan halimin kalmamasında, akşam eve bitik bir hâlde dönmemden tutun da akşam aldığım özel derslere kadar hayatım bir anda monotonluktan çıkarak bir koşturma hâline dönüştü.

Ne kadar iyi bir hastanede olsa fark ettim ki devlette çalışmak gibisi yokmuş.. bu yüzden artık akşamları kpss için özel ders almaya başladım çünkü maalesef ki dershaneye gidebilecek zamanım yok..

Uzun lafın kısası tüm bu koşturma içerisinde değil bölüm yazmak wattpad aklımın ucundan dahi geçmiyor.

Bölümü yazarken daha doğrusu size bölümü yetiştirmeye çalışırken yazdığım her bir kelimede kendime şunu sordum: Sen zevk almak, zihnini oyalamak için mi wattpad'e adım attın yoksa hayatın bu kadar koşturma içerisindeyken hayatını daha çok zorlaştırmak için mi?

Bu soruyu uzun uzun düşündüm ve cevabımı buldum.

Hayatın ertelemeye gelmediğini birçok yakınımı kaybetmeme neden olan depremle acı bir şekilde öğrenirken her şeyden önce hedeflerimi ön planda tutmam gerektiğini kendime hatırlatıp durdum.

Bu yüzden hedeflerimi gerçekleştirme uğrunda bana ayak bağı olan her şeye hedeflerimi gerçekleştirene kadar kısa bir ara vermeye karar verdim.

Bir dakika sonramızın garantisi yokken gereksiz şeylerle uğraşarak planlarımı daha fazla ötelemek istemiyorum..

O yüzden bu koşturmadayken enerji ve zaman kaybıma neden olacak wattpad'e de bu süre zarfında eskisi gibi maalesef ki zaman ayıramayacağım.

BU YÜZDEN ARTIK BÖLÜMLERDEKİ SINIR OLAYINI ARTIK KALDIRIYORUM.

Sınır geçildiğinde bölüm gelecek muhabbeti artık olmayacak.

Çünkü artık yalnızca zamanım olduğunda ya da bir şeylerden uzaklaşmak istediğimde bölümü yazıp paylaşacağım.

YÜREK ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin