25. Bölüm

3K 233 49
                                    




Merhaba Yürek Ateşi ailem,

Biz geldiik!


Buraya MerXez için "🤍" emojisini bırakır mısınız?


Bölümlerdeki sınır mevzusunu ve bölümlerin geliş düzenini birazcık konuşmak istiyorum.. Yeni bölümü okumaya başlamadan önce vakit ayırıp bu kısacık bilgilendirmeyi okursanız çok mutlu olurum.


Bilenler biliyor ancak bilenmeyenler ve yeni gelen okurlar için kısaca özet geçmek istiyorum. Daha öncesinde yeni bölüm için sınır koyduğum dönemde çalışmıyordum ancak geçtiğimiz yaz iş hayatına atıldım ve gördüm ki özel sektörde özellikle sağlık alanında çalışma koşulları hiç iç açıcı değilmiş. Bende o dönemde bir karar alarak hem çalışıyorken hem de KPSS'ye  hazırlanmaya başladım. Büyük şehrin koşturması, iş hayatım ve daha sonrasında vakit buldukça ders çalışabiliyorken değil Yürek Ateşi'ne bölüm yazmak sosyal hayatıma vakit ayırmak bile çok zordu.. Açıkçası hâlâ zor. Ancak son düzlükte sayılırım :) Bu yüzden sınavı atlatana kadar birçok şeye ara vermiştim. Buna sosyal hayatım ve Yürek Ateşi'de dahildi. Süreci hâlâ tamamlayamamış olsam da şimdilik iyi gittiğimi, tüm bu zorluğa ve yorgunluğa rağmen pes etmediğimi görmek beni inanılmaz derece de mutlu ediyor.. Bu süreçte fark ettim ki aslında Wattpad daha doğrusu Yürek Ateşi benim rahatça nefes alabildiğim, sorunları ve zorlukları bir kenara bırakabildiğim bir sığınakmış.

Şimdi de o sığınağa dönme zamanı :)

Sınavı atlatana kadar bölümlere sınır koymayacağım. Çünkü ne ben siz sınırı geçene kadar yeni bölümü hazırlayabilirim ne de siz sınır koymama rağmen bölüm atmamamı hoş karşılarsınız. Bu yüzden sınır mevzusunu sınavı atlatana kadar erteliyorum. Sınavı atlattıktan sonra ise yine eskisi gibi yavaş yavaş sizleri zorlamayacak sınırlar koyacağım. Ancak şimdi sınırın ne yeri ne de zamanı..

Yeni bölümler ise siz de tahmin edersiniz ki sınavı atlatana kadar maalesef ki düzensiz bir şekilde gelmeye devam edecek. Hem iş hem ders çalışma derken inanın değil bölüm yazabilmek Wattpad'in varlığı aklımdan çıkıp gidiyor. Ancak size söz, sınavı atlattıktan sonra bölümler eski sıklığında, düzenli bir şekilde gelecek.

O zamana kadar umarım sabırla beni ve Yürek Ateşi'ni beklersiniz.


Bölümlere sınır koymayacak olmama rağmen umarım bölümler hakkındaki fikirlerinizi yorum yaparak benimle paylaşırsınız. Çünkü yazan kişi için aslında bir şeyleri doğru yapıp yapamadığını ya da kurgunun veya olayların okuyucuya geçip geçemediğini, karakterler ve olaylar hakkındaki düşüncelerini en iyi şekilde yorumlarda fark ediyor.

Bu yüzden umarım beni düşüncelerinizle bir araya getirirsiniz :)




Sizleri seviyorum

ve lafı uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorum.


İyi ki doğdun oğlum, iyi ki benim kalemimde hayat buldun. Sabret, mutlu olacağın günler çok yakın..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YÜREK ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin