Hellooo biz geldiiikk!Multimedyada MerXez çifti var 🤍
Lütfen oy verip yorumlamayı unutma (:
Yorumlarınız benim için çok değerli.. düşüncelerinizi yorumlarda benimle paylaşın <3
Yeni bölüm sınırı; 100 vote, 300 yorum
Kitapla ilgili duyuruları duyuru panosunda paylaşıyorum. Beni takip ederek duyurulardan haberdar olabilirsiniz.
Gelecek bölümlerden alıntılar paylaştığım instagram hesabıma davetlisiniz!
instagram: lilyesol
Keyifli okumlar <3
- - - -
Kadının topuklu ayakkabılarının çıkardığı ses kulaklarımda çınlıyordu.
Karşılaştığım bu görüntü beni beynimden vurulmuşa döndürmüştü.
Daha düne kadar başka bir kadın olmayacağını söyleyen adam şimdi bu saatte yanında bir kadınla konağa gelmişti.
Daha geçen gün sarf ettiği onca söze ne olacaktı? Kendi sözlerine ihanet mi etmişti? Etmemeliydi. Eğer böyle bir şey yaptıysa da ikisini de buna pişman ederdim. Kimse benim gururumu ayaklar altına alıp ezip geçemezdi. Buna asla müsade etmezdim.
Başka birini mi istiyordu? Elbette sahip olabilirdi ancak bunun tek bir yolu vardı o da beni boşamasıydı. Boşandıktan sonra isterse kendine harem bile kurabilirdi ancak ben varken, biz hâlâ evliyken onun hayatında başka bir kadın olamazdı.
Avlunun cılız bir ışıkla aydınlanmasıyla uzaktan Avzem annenin sesi duyulmuştu ancak kadına o kadar odaklanmıştım ki annemin tam olarak ne dediğini bile anlayamamıştım.
Kadın yüksek topuklu stilettolarının üzerinde dimdik dururken vücudunu saran lacivert renkte dik yaka elbisesinin içerisinde oldukça bakımlı ve hoş gözüküyordu.
Öfkeden kara bulutlar kaplamış bakışlarımı kadının üzerinden çekip Merxas'a sabitlerken elimdeki sürahiyi Merxas'ın kafasına fırlatmamak için kendimi zor tutuyordum. Eğer tüm o sözlerine ihanet edip buna bana yaptıysa Merxas için bu gecenin sabahı olamazdı. Hiç düşünmeden onu vururdum. Ben Xezal Silvan'dım. Kimse benim onurumu ezip geçemezdi.
(Yazardan not: Xezal'ın şu an kızlık soyadını söylemesinin nedeni henüz kendini Xerzan ailesinin bir ferdi olarak görmemesinden kaynaklanıyor. Resmi nikahları zaten düğün gününde kıyılmıştı. T.C. kimliğinde Xerzan soyadı mevcut.)İçim gibi öfkeden pare pare yanan bakışlarımı Merxas'a sabitleyerek, "Noluyor burada Merxas?" diye sormuştum. Bağırmamıştım ama ses tonum bağırsam belki de bu kadar etkili çıkmazdı.
Merxas boynunu esneterek soruma cevap vermek yerine üstümdekileri işaret ederek hoşnutsuz bir şekilde, "Bu halde ne işin var avluda?" diye sormuştu.
Herhangi bir şey söylemeyerek elimdeki sürahiyi hafifçe yukarı kaldırıp gözüne sokmak ister gibi bakmış daha sonra tek kaşımı kaldırarak çenemle kadını işaret edip, "Bana bir cevap ver! O kim?" diye sormuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK ATEŞİ
Narrativa generaleTöre. 4 harf 2 heceden oluşan bu kanlı kelime nice anayı babayı evlatsız bırakmış, nice sevdalılara mezar olmuştu. Şimdi ateş bomba etkisi yaratarak konağımıza düşmüştü. Töre bu defa bir Azrail gibi karındaşımın ensesine yapışmış ya onun canını a...