Byliśmy wspomnieniem.
Nic nie było już takie same, nawet te oczy, w których kiedyś tliły się płomienie szczęścia, były już kompletnie inne, teraz chłód zapanował nad nimi. Zostały wyciągnięte z nich wszystkie kolory, a kiedy tylko się na nie patrzyłam, to widziałam w nich pogardę, nic więcej. Były nie do poznania. Było mi ciebie ogromnie żal, bo doskonale zdawałam sobie sprawę, że nie zasługiwałeś na to.
Chciałabym zrozumieć dlaczego, to wszystko się tak potoczyło. Byliśmy dwójka niewinnych ludzi, którzy szanowali wszystko, co ich otaczało, w tym szczęście.
Prawda w mieście, w którym to wszystko się rozpoczęło, była zupełnie inna. Zawsze wolałam być okłamywana, aby żyć w swojej bezpiecznej bańce. Jednak, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam te fale oceanu, poczułam, że prawda jest mi potrzebna, abym w końcu zaznała spokoju.
Poraz pierwszy zaryzykowałam, ale czy na pewno był, to dobry pomysł?
Złamane serce jest tego warte?
Pierwsze spotkanie było niezwykłe, pełne nieznanych wspomnień. Uderzyło we mnie mocno i w głębi swojej duszy wiedziałam już, że coś jest na rzeczy. I nie myliłam się.
Wiele razy szukaliśmy odpowiedzi na wszystkie pytania, a odpowiedz była tuż obok nas. Kiedy w końcu zdaliśmy sobie z tego sprawę, coś runęło.
Runęło wszystko, to nad czym pracowaliśmy.Po wielu burzach w końcu odzyskałam, to co było dla mnie najważniejsze. Moje wspomnienia, które zostały mi odebrane.
Los doskonale wiedział, co robił. Byliśmy tacy sami, ale wciąż byliśmy przeciwnościami.
Zrobiliśmy wiele, aby znów nie zostać marnym wspomnieniem, ale czy nam to się udało?
La vida sin ti no tiene sentido, mi mariposa
***
Hej!Witam was w nowym opowiadaniu!
Rozdziały będą pojawiać się pewnie raz w tygodniu. O każdym nowym rozdziale będę was informować na tablicy!
Odzyskane wspomnienia, to nie będzie kolorowa historia. Będzie to mroczna historia, wiec jeśli nie lubisz takich opowiadań to nie czytaj!
Zapraszam was na mojego Twittera; AndrosFlores90
Miłego dnia/ wieczoru/ nocy <33
Andros_flowres
CZYTASZ
Zagubione wspomnienia [18+]
Novela JuvenilRobiliśmy wszystko, aby nie zostać znów wspomnieniem, ale czy to nam się udało? Pierwsza część dylogii "wspomnienia" start - 10. 10. 2023. koniec - 16.06.2024