Od autorki.

71 7 20
                                    

Hej!
Jeśli tu dotarłaś/eś to znaczy, że skończyliście czytać pierwszą część dylogii wspomnienia.

Przyznam się, że nie wszystko wyszło tak jak to miałam w swojej głowie. Źle poprowadziłam parę wątków, ale jestem z siebie dumna, że skończyłam pisać to opowiadanie.

Mam z nim relacje hate-love, czasem bywają momenty, że cholernie silnie tego nienawidzę, ale doskonale zdaję sobie sprawę  z tego, że jestem zbyt krytyczna dla siebie.

Pamiętajcie nigdy nie rezygnujcie ze swoich marzeń, bo zawsze jest o co walczyć. Czasem spełnienie naszych snów jest czasochłonne. Jeśli  nasze marzenie jest dla nas to prędzej czy później spełni się.

Nigdy nie wątp w siebie i nie daj innym podcinać ci skrzydeł. Dasz radę wierzę w ciebie!

„Zaginione wspomnienia" w mojej głowie są jedynie marnym progiem w całej fabule. Mało się dzieje, ale jest to potrzebne.

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i wraz ze mną będziecie mi towarzyszyć w drugiej części dylogii jak i innych opowiadań!

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo wasze komentarze mi pomagają <33 uwielbiam was.

„Odzyskane wspomnienia" to druga część. Nie mam jeszcze niczego napisanego, więc potrzebuje trochę czasu. Będę was informować o tym kiedy wpadnie prolog + pierwszy rozdział!

Mam nadzieję, że podobało wam się!

Do zobaczenia już niebawem!

Przygotujcie się bo będzie się dziać.

Miłego dnia/ południa/ wieczoru/ nocy
Andros_flowres <333

P.S. nie traćcie nadziei bo ona zawsze jest przy was.

P.S. kocham was <3333

Zagubione wspomnienia [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz