HALA GARİP HİSSETTİRİYOR-2

470 28 151
                                    

(S)"Evine hoş geldin."

(B)"Hala garip hissettiriyor."

Derin bir iç çekerek etrafına bakındı Bucky. Üs artık şehir merkezinden daha uzakta bir yerdeydi ve bu cidden hoşuna gitmişti. Daha az gürültü, daha çok mahremiyet.

Natalia ise tedirgin gözlerle Bucky'e bakıyordu. En son konuşmaları Asgard'da olandı, yani iki yıldır konuşmuyorlardı. Küslükten değildi bu sessizlik, ne diyeceklerini bilemediklerindendi. Natalia onu bu duruma sokan kişi olarak özür borçluydu ama aklını toparladığından beri gelip kuru bir özür bile dilememişti.

(N)"Konuşabilir miyiz Bucky?"

(B)"Konuşalım, Natalia."

O zamandan beri Natalia'ydı yine. Geçmiş parçalar halinde yerine oturduğunda Natasha'yı değil Natalia'yı uygun görmüştü Bucky, aynı Kış Askeri gibi.

Kış Askeri'nin Natalia'sı, Bucky'nin sadece arkadaşıydı. Belki arkadaştan biraz daha uzak.

Evet bir geçmişleri vardı. Red Room Kış Askeri'nin sadece eğitmenlik yaptığı bir yer değildi, Natalia'yı bulmuştu. Bucky kimliğine dönemese de Kış Askeri olarak sevmişti onu. Tabi zamanla yollar ayrılmış ve aşk son bulmuştu. Kış Askeri Hydra nedeniyle Natalia'sını unutmuştu. Natalia'nın kalbine gömdüğü aşkı ise zamanla çürüyüp gitmişti, ona karşı hiçbir şey hissetmiyordu. Sadece takım arkadaşı olmuşlardı.

Natalia'nın kalbi aşka kapalıydı Bucky için ise tek gerçek hala özlemini çektiği Mariası'ydı. Natalia onların bu birlikteliğini seviyor ve destekliyordu. Maria'nın zaten bu geçmişten haberi yoktu, olsa bile çok tepki göstermezdi. Öyle sanıyorlardı.

(N)"Özür dilerim Bucky. Tüm hayatının içine ettim ben-"

(B)"Nasıl yaptın Natalia? Bu acıyı en çok sen biliyordun nasıl yaptın? Geçmişime tanıktın sen."

Gözlerinden bir damla yaş aktı Natalia'nın. Zamanında canından çok değer verdiği adama hayatı zehir etmişti.

(N)"Onu öyle görünce çok acı çekecektin."

(B)"Sende beni tekrar askere dönüştürmeye karar verdin yani? Teşekkür ederim Natalia, acısız oldu."

(N)"Yapma, Natalia deme."

(B)"Aklıma diyecek başka bir şey gelmiyor. Sen Natalia'sın. Widow, öğrenci, hırslı, güçlü."

(N)"Bu hatayı nasıl telafi edeceğim?"

(B)"Uzaklaş Nat. Benden olabildiğince uzaklaş."

Natasha daha da çok dolan gözlerini gizlemek için odadan çıktı. Bucky yaptığının arkasındaydı Natasha'dan olabildiğince uzak olmak istiyordu.

(B)"Kitaplar?"

Odada kocaman bir kitaplık vardı. Maria'nın kitaplığı gibiydi. Rstgele bir raftan ince bir kitap aldı. Adını okuyamadığı yabancı bir yazara aitti kitap. Yazarın nereli olduğunu öğrenmek için kitabın arkasına ve içine baktı. İlk sayfalardan birinde yazıyordu.

DO I KNOW YOU: ANGEL OF DEATH 《》Bucky BarnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin