İYİ HABER-17

184 19 223
                                    

(N)"Artık bebeğimi görmek istiyorum!"

Aradan iki hafta geçmiş ama Natasha ne inadından vazgeçmişti ne de daha iyiye gitmişti. Değerleri aşırı kötü durumdaydı ve hastaydı bu yüzden Bruce ikisini bir araya getirmek istemiyordu. Hem Nat hem de Nathan için en iyi olan buydu.

Steve ise uyanmıştı. Pepper ona tam olarak iyileşene kadar süre vermiş ve "iyileştikten sonra siktir git, seni burda istemiyorum." demişti. Ayrıca beyefendi Natasha'nın yanına gitmek istemiş biz izin vermeyince de Polina'ya ve bana saldırmıştı. Bucky duyunca çileden çıktığı için Pietro'nun sinirlenmesi için pek fırsat kalmamıştı ama her aklına geldikçe ya bir yerlere vuruyor ya da yumruğunu falan ısırıyordu.

Kavga günü

(S)"Maria, Natasha'yı görmeliyim."

(M)"Bundan sonra onu anca rüyanda görürsün Steve."

(S)"O benim karım, Maria! İstediğim zaman görürüm!"

(Po)"Git üzüntünü Sharon ile paylaş. Burdan sana ekmek çıkmaz."

(S)"Kızlar çekilin önümden!"

(M)"Kız yorgun! Zaten senin yüzünden, yaşattığın stresten üzüntüden doğurdu! Daha kötü olmasını mı istiyorsun?"

(S)"Maria sana dedim ki-"

Steve'in yüzüme indirdiği ani ve sert yumruk yere düşmemi sağlamıştı.

(M)"AGH!"

(Po)"AKLINI MI KAÇIRDIN SEN!"

(Pi)"Ne bağırışıyorsu- Bana bunu yapmadığını söyle Steve."

'Sen bittin Steve.' der gibi baktı Pietro. Bense yerden kalkmaya uğraşıyordum ama başımın zonglaması bana engel oluyordu.

Yediğim yumruk o kadar sertti ki gözümden akan yaşlara ve hıçkırıklarıma engel olamamıştım. O sırada da Bucky yukarı çıkmıştı.

(Pi)"Bucky sakin olmalısın. Çocuklar yine gelebilirler."

(B)"Polina onu salona götürüp buz koyabilir misin?"

(Po)"T-tabi."

(B)"Teşekkürler. Pietro çocukların kapısını kilitler misin?"

(Pi)"Bucky-"

(B)"PİETRO! Kilitle dedim."

Biz salona inmeden Steve'e saldırmamıştı. Salondan kavga seslerini dinleyebilmiştik sadece.

Yaklaşık on dakikalık bir dövüşün ardından sesler kesilmişti. Kapısı açılan asansörden ise baygın bir Steve ve onu bacağından tutup sürükleyen bir Bucky inmişti.

(M)"James ne yapıyorsun?"

(B)"Çöp atıyorum tatlım. Kocaman bir bok çuvalı atıyorum."

Steve'i ciddi ciddi kapının dışına koyup orda bırakmıştı. Kanlı ellerini güzelce yıkadıktan sonra da yanıma gelmiş ve neredeyse on kere iyi misin diye sormuştu.

Günümüz

Olayları rayına oturtmak zorundaydık ama zamana ihtiyacımız vardı. Herkes toparlanmalı ve bebeğin sağlığına odaklanmalıydı.

DO I KNOW YOU: ANGEL OF DEATH 《》Bucky BarnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin