4 YIL SONRA, AVENGERS ÜSSÜ
(R)"Anne, baba gelsin!"
(M)"Bende özledim babayı tatlım ama kendisi hala işte. İki gün sonra gelecek."
(R)"Baba özledim ben!"
(M)"Bende özledim! Peki, sence o özlemiş midir?"
(R)"Özlemiştir!"
Ekipteki tüm erkekler bir aylık bir göreve gittiler. ANASINI SATTIĞIMIN BİR AYI!
Peki neden erkekler? Normal şartlarda biz kadınlar da gidebiliriz ama aralarından bir tanesi bile çocuk bakmak hakkında gram fikre sahip değil. Bir ayı geç, bir gün bile tek bırakamazsın. Aralarından sadece Clint bu konuda iyi, azıcıkta Steve, onun dışında çöp!
Bucky kötü bir baba demiyorum asla! Ama yapamaz yani, beceremiyor. Konu kızı olunca aşırı obsesif davranıyor çünkü. Nereye gitti? İyi mi? Ay düştü! Ay sıçtı! Ay bilmemne! Kıza nefes aldırmıyor ve hep kucağında gezdiriyor.
Rebecca hala baba baba diye sayıklarken kucağında Morgan ile Pepper girdi içeri. Sorun aynıydı.
(Mn)"BABAAAA!"
(R)"BENİM BABAMDA GELMEDİ HALA!"
(Mn)"Shield binası önünde grev yapalım!"
(R)"Hey! Korsan adam! Babalarımızı geri ver!"
(Mn)"Jarvis, mesajımı hemen babama ilet."
(J)"Tabi, bayan Morgan. Dinliyorum."
(Mn)"BABAAAAAAAAAAAAAAAA GEL ARTIK NOOOOLUUR! REBECCA'NIN BABASINI DA GETİR, BUCKY AMCA! BABAAAAA!"
(R)"BABAMI GETİR STARK! BABAAAAAAAAA!"
(J)"Mesajınız iletildi bayan Morgan ve bayan Rebecca."
Jarvis ne iş, hani Friday? Diyecek olursanız, bu dört yıl içinde aramıza katılanlardan biri. Tony Jarvis'i geri kazanmayı başardığından beri Friday sadece şirketteki işlerle ilgileniyor. Üs ise Jarviste.
(J)"Patron cevap gönderdi."
"Ah tatlım, bende seni çok özledim! Merak etme gelmemize az kaldı ve sırf senin için Rebecca'nın bunak babasını da getireceğim!"
(R)"Babama bunak deme uçan konserve salça!"
(M)"Babamın metalden bir zırhı var!"
(R)"Benim babamın kolu metal?"
(M)"İkimizin de babası süper!"
(R)"Sanırım, bence benimki daha iyi. Ama Tony amca da iyi!"
(N)"Peki bu miniğin babası?"
AGHHH NATASHA MEVZUSUNU UNUTTUM!
AY NATASHA HAMİLE!
Bruce'un üç yıldır üstünde çalıştığı tedavi sonunda olumlu ve sağlıklı bir sonuç verdi. Natasha altı aylık hamile! Steve ile de aşırı sağlıklı bir ilişkileri var!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DO I KNOW YOU: ANGEL OF DEATH 《》Bucky Barnes
Fanfic"Bir melek. Ölümü getiren melek o." #1-death