NATHAN-16

207 22 54
                                    

(M)"NAT! SAKİN OL, SAKİN OL!"

(N)"MARİA ÇOK ERKEN!"

Ağlaması her saniye daha da şiddetlenirken hem onu sakinleştirmeye hem de olabilecek her türlü aksaklığa engel olmaya çalışıyordum. Bebeğin anne karnında kalması için elimden geleni yapmam gerekiyordu. Eğer bunu başaramazsamda sağlıklı bir şekilde çıkması için elimden geleni yapmam gerekiyordu. Bebek yaşamalıydı.

(M)"Jarvis, kızları çağır. Has0taneye yetişemeyebiliriz. Bruce ve Tony'e söyle uygun bir yer hazırlasınlar. Bebeği yaşatmamız gerek."

(J)"Hemen efendim."

(N)"Maria, ya ölürse?"

(M)"Güzelim, sence ben ölmesine izin verir miyim? Sen derin derin nefes alıyorsun şimdi, anlaştık mı?"

Zamanında annemle beraber kuzenlerimin doğumlarına girmiştim, yani ne yapacağımı biliyordum. Eh, Bruce Natasha'yı anne yaptıysa bebeğe bir küvez de hazırlayabilirdi.

Tüm kızlar aceleyle odaya daldıklarında Natasha'nın yere serdiğim battaniyenin üstüne uzanmasına yardım ettiler.

(M)"Wanda, yastık getir güzelim."

Getirdiği yastıkları Natasha'nın sırtına yerleştirdiğinde sağ tarafa Polina sol tarafa Pepper geçtiler ve Natasha'nın ellerini tuttular.

(M)"Wanda biraz yardımına ihtiyacımız olacak."

Ne istediğimi anlamış olacak ki kızıl sisleri Natasha'nın tüm vücudunu sardı.

(M)"Hazır mıyız?"

Rahat diye asla üstünden çıkarmadığı elbisesinin eteklerini sıyırdım, çamaşırını da çıkardığımda bebeğimize hazırdık.

(M)"Ikın, Natasha."

Tüm gücüyle ıkındı. Wanda sayesinde daha rahattı ama daha iyi ıkınabilmesi için tümüyle rahatlatmak iyi olmazdı. Acı çekiyordu.

(Pep)"Çok iyi tatlım, sık elimi hadi. Az daha dayan."

Bir tane daha çığlıkla iyice ıkındı.


●   ●

(C)"Laura-"

(L)"O iyi olacak Clint. Nat öyle kolay kolay gitmez, canı tatlı değil."

(B)"Bebeğe ne olacak? Daha yedi ay anca oldu."

(L)"Bruce'un halledeceğine eminim. Natasha'nın hamile kalmasını sağladıysa bebeği de hayata tutundurabilir. En kötü hastaneye götürebiliriz."

(R)"Nat hala iyi olacak değil mi baba?"

(B)"İksi de iyi olacak tatlım."

(Mn)"Peki annemler içerde ne yapıyor?"

(B)"Onlar Nat hala'nın doğurmasına yardım ediyorlar."

Aralarından en bilgili Laura olduğu için herkesi sakinleştirmek Laura'ya, çocuklar da Pietro ve Bucky'e kalmıştı. Pietro'nun kızı Lola aniden bağırdı.

DO I KNOW YOU: ANGEL OF DEATH 《》Bucky BarnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin