KÜL-8

257 22 63
                                    

(Th)"Serbest bırak onu, hemen!"

(H)"Kabuslarınızda görürsünüz."

Thor ve Loki'nin tutmaya çalıştığı Mari- Morgana'ya yaklaştı. (Morgana ismine hala alışabilmiş değilim.) Yavaş yavaş, acelesi yokmuş gibi, tüm zaman ona aitmiş gibi adımlar atıyordu.

(H)"Meleğim. Bana itaat eder o, ne istersem yapar."

Ukala bir gülümsemeyle bana doğru döndü.

(H)"Ama bu ölümlü işin içine girince huzursuzluk çıkıyor."

(Th)"Onu rahat bırak artık!"

(H)"Aykırı bir ergene dönüyor, bana, tanrıçasına kafa tutmaya kalkıyor. Senin yüzünden! Tüm düzeni altüst ediyorsun!"

(L)"Çözüm onu öldürmek mi?"

(H)"Ben öldürmeyeceğim Morgana öldürecek. Gerisi suçluluk duygusu. Kendine olan hırsından mükemmel derecede itaatkar olacak ve görevinde yücelecek."

(W)"Onu öldürmeyeceksin. Kimse kimseyi öldürmeyecek."

(H)"Sus, küçük cadı. Şimdi çekin ellerinizi meleğimden."

(L)"Kimseye vermiyoruz onu."

(H)"Alırım."

(Th)"Kolaysa al Hela."

(H)"Emin ol kolay."

Elini Thor gibi havaya kaldırdı ve Thor'un elinde olan çekiç havalanarak ona geldi. Şu çekiç. El orospusu gibi, tutan kaldırıyordu. Vision, Thor, Hela, Steve bile! Geliştirilmiş bir insan olan Steve bile kaldırmıştı çekici. Dümdüz bir partide çekici kaldırıp kaldıramayacağına dair bahis oynanmıştı ve bam! Thor öyle göt olmuştu ki anlatamam.

(Th)"Sen..."

(H)"Birazcık abla sözü dinleseniz keşke."

Dediği gibi kolayca halletmişti işi. Özellikle Thor'u savurması herkesin beklediğinden çok daha kolay olmuştu. Çekici kaldırmasından dolayıydı büyük ihtimal, Thor kadar iyiydi kullanmaktaydı ve savurması zor olmamıştı. Loki ise büyüye karşı gelememişti. Hela, kendi açtığı geçitten geçtikten sonra uzanan kocaman, kül rengi eller Morgana'yı alıp Hela'nın ardından onu da götürdü.

En kötüsü ise bizim sadece izleyebilmiş olmamızdı. Kimse bu üstün güce karşı kılını bile kıpırdatmaya yeltenmemişti. Thor yavaşça uzandığı yerden doğruldu ve yüzündeki kanı silerken konuştu.

(Th)"Özür dilerim Bucky."

(B)"Sizin suçunuz değildi. O, çok güçlü. Kimse yenemezdi."

(L)"Onu alacağız."

(N)"Umarım."

(L)"Umma, inan."

Loki de aynı ablası gibi açtığı bir geçitten geçerek gitti. Thor kadar kötü yaralanmamıştı.

(W)"Gel Thor yüzünü temizleyelim."

(Th)"Peşindeyim."

Benim aklım ise Rebecca'ya kaymıştı. Onu almaya gitmem gerekiyordu. Şimdiden huysuzlanmaya başlaması gerekirdi.

DO I KNOW YOU: ANGEL OF DEATH 《》Bucky BarnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin