(R)"THOR AMCA GELMİŞŞ!"
(Th)"LEYDİ REBECCA! Sizi görmek ne kadar da güzel!"
Rebecca'nın korku dolu tiz çığlığı ile yerimden sıçradım. Bucky'de aynı şekilde garip garip ona bakıyordu.
(R)"ANNE! ANNE!"
(M)"BEBEĞİM NELER OLUYOR?"
İşaret parmağıya Loki'yi gösterdi ve gözlerinden yaşlar akarken kusmaya başladı.
(B)"Maria-"
(M)"Şşş, Rebecca. Sakin ol bir şey yok bebeğim."
(R)"Hiç bu kadar kötü hissetmemiştim. O, o çok kötü."
(M)"Biliyorum canım ama şimdi bunu konuşmayalım. Sende gel James. Üstünüzü değiştirin."
(L)"Beni götür ve onları almaya geri gel. Odamda olacağım zaten."
Biz yanlarından uzaklaşırken Thor'da Loki'yi bırakmak için Asgard'a geri döndü. Rebecca ise tir tir titriyordu.
(B)"Kızım iyi misin?"
Cevap vermedi. Ağlamaya ve titremeye devam ediyordu sadece.
(B)"Rebecca cevap verir misin?"
(R)"Baba..."
(B)"Buyur birtanem."
(R)"Beni öldürmek istiyor."
(M)"Aklından bile geçirme Rebecca, seni asla öldüremez."
(R)"Anne ölmek istemiyorum!"
Artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Bucky'nin de gözleri dolmuştu ve bir açıklama bekler gibi bana bakıyordu. Rebecca'nın kusmuk olmuş t-shirt ünü çıkarırken cevap verdim.
(M)"Güçlerin tam olarak gelişmedi canım o yüzden yanlış şeyler hissediyor olabilirsin. Yanında baban, ben ve Thor amcan varken sana zarar verebilir mi sence?"
(B)"Buna asla izin vermem. Kimse benim bebeğime zarar veremez."
(R)"Gitmek zorunda mıyız?"
(M)"Zorundayız canım ama merak etme en kısa sürede geri döneceğiz."
(R)"Beni kucağından indirme olur mu? Senin yanındayken güvende olurum."
(M)"Nasıl istersen."
Siyah üstünü başka bir siyah üst ile değiştirmiş olan Bucky Rebecca'nın yanaklarından kocaman öptü, sonra da burnunu sıktı ve güldü.
(B)"Büyüyünce annen gibi güçlü ve tecrübeli olacaksın, işte o zaman kimseden korkmana gerek kalmayacak."
(R)"Oraya bunun için gidiyoruz değil mi?"
(M)"Hem onun için hem de bir kardeşin olacağı için."
(R)"NE? Dileğim hemen gerçek mi oldu?"
(M)"Evet. Abla olacaksın."
Rahatsız bir nefes verdi. Büyük ihtimal anlık bir heyecanla böyle bir şey dilemişti ve şimdi bu durumdan pekte hoşnut değil gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DO I KNOW YOU: ANGEL OF DEATH 《》Bucky Barnes
Fiksi Penggemar"Bir melek. Ölümü getiren melek o." #1-death