(M)"Kadınlar tüm gece Steve'i kestiler!"
(B)"Tanrım, cenazede mi?"
(C)"Maria ünlü olmuş olacak ki, kimse Bucky'e göz ucuyla bile bakmadı."
(T)"Hala şu yüzük olayını sindiremedim ben."
(B)"Bizde Pepper'ı kaşla göz arasında hamile bırakmanı sindiremedik Tony."
Evimize dönüyorduk. Sonunda ait olduğum yere geri dönüyordum! Zaten Odin'in güçlerimi almaması beni mutlu etmeye yetmişti.
(N)"İlk ne yapacaksın Maria? Bizim dışımızda da bir hayatın vardı."
(M)"Annemleri görmem ve onlara tüm olanları anlatmam gerekiyor. Bir de Baran var tabi."
Baran dediğim anda Bucky'nin duruşu dikleşmiş ve kaşları çatılmıştı.
(M)"Ne oldu, ne baktın öyle?"
(B)"Şey... Baran ile ilgili."
(M)"O iyi değil mi?"
(B)"Bilmiyorum. Bir not buldum da ben, sana yazmış. Tesadüfen buldum ve okumadan edemedim."
(M)"Eee? Ne yazıyordu?"
(B)"Sana aşıkmış Maria. Her şeyi itiraf etmiş ve bir kitap bırakmış. Okudum, kavuşamayan iki kişiden bahsediyordu. Kadın ölmüştü adam tek kalmıştı, öyleydi sanırım. Tam hatırlayamıyorum."
(M)"Hassiktir!"
(R)"Siktir!"
(M)"Rebecca! Hayır."
(R)"Anne?"
(M)"Buyur tatlım?"
(R)"Anne!"
(M)"Annem!"
(T)"Çocukların yanında daha düzgün konuşmalısınız."
(B)"Siktir bile dedi ama baba demedi."
(R)"Siktir!"
(W)"Çok ayıp Rebecca."
(R)"Anne."
Başını göğsüme yasladı ve her zaman yaptığı gibi parmaklarını incelemeye başladı. Asla anlam veremiyordu ellerine. Başını kaldırdı ve ellerini gösterdi.
(R)"Anne?"
(M)"Ellerin."
Kendi elimden bir ateş çıkardım. Şaşkın şaşkın bakıyordu. Kendi ellerini de aynı benim açtığım gibi açtı. Bir şey çıkmayınca kaşlarını çatıp babasına döndü.
(B)"Üzülme. Sende adam döversin."
(M)"Ona büyü öğreteceğim."
(B)"Ama dövüşmeyi de öğrenmeli."
(M)"Yorgunluktan öleceksin Rebecca ama değecek."
(N)"Yeğenime bale öğreteceğim."
(C)"Benimle de nişancılık öğrenir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DO I KNOW YOU: ANGEL OF DEATH 《》Bucky Barnes
Fanfic"Bir melek. Ölümü getiren melek o." #1-death