15. bölüm

11.8K 1K 229
                                    


Evet yine ben bu hafta tüm kitaplara bölüm haftası.

Okumadan önce lütfen yıldıza basmayı unutmayın. Zeynep şimdilik askıda olan bir kitap olsada fırsat Buldukça bölüm yayınlama kararı aldım. Tabi bunda yeni yıla girme heyecanı da olabilir yani yıl hediyesi diyelim. Umarım beğenirsiniz.

Jutenya_ şurayı tıklayarak watpad hesabımı takibe alın ve kitap hakkında ki gelişmelerden haberdar olun.

Unutmayın hepiniz benim hayal dünyamın evreninde dünyama değinen yıldız tozlarısınız ve hepinizi çok seviyorum.

Keyifli okumalar.

Bahar soğuk havanın yerini ılık havaya bırakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bahar soğuk havanın yerini ılık havaya bırakıyordu. Mardin'in kuru soğuğu artık bitmiş ve gelen bahar kendisini hissetiriyordu.

Kadir elindeki sigarayla Mardin'e doğan güneşi izliyordu. Parmakları arasında ki sigarayı dudaklarına götürdüğünde içine çektiği sigara dumanı değil hasretti... Zeynep'ine olan özlemi günden güne büyüyordu.

Zeynep adırı zeriá

(Zeynep gönül ateşi)

Elinde kaçak sigarası yüreğinde kaçak sevdası... İşte yürek sancısı... Gönül ağrısı!

Her sabah insan birinin aklına düşecek kadar sevilmemeliydi. Kadir pencere önünde duran koltuğa oturup elindeki sigarayla parmaklarıyla oynuyordu.

Artık zor geliyordu. Umudu olmasa da sevdiği olmadan her şafak söktüğünde yeni güne başlarken o olmadan uyanmak zor geliyordu.

Bakışları yeni yeni aydınlanan Mardin manzarasına gitti. Zeynep'siz aldığı bir solukla fısıldayarak "Gulá zeriá mı beté wesar nino..."

(gönlümün çiceği sensiz bahar gelmiyor.)

Mardin'e bahar geliyordu lakin onun gönlüne baharın gelmesi çok zordu. Sigarasından son bir nefes alıp küllükte söndürdü. Annesi güne uyanıp sigara içmesine kızardı. Her güne Zeynep'siz başlıyordu. Aç karnına sigara içse ne olacaktı. Sessizce ayağa kalkıp duşa girdi. Gerçi suyunda pek faydası yoktu velhasıl kelam sevdaya hiçbir şeyin faydası yoktu. Derdi de dermanı da Zeynep'ti ya onunda duygularından haberi yoktu.

Duştan çıktığın da hızlı bir şekilde kurulanıp giyinmeye başladı. Odasından çıkıp aşağı indiğinde kahvaltı masası hazırdı.

"Roj baş" deyip yerine geçti. Diğer aile üyelerinden de günaydın yanıtı almasıyla sessizce kahvaltısını etmeye başladı.

Kısa bir süre sonra annesi genzini temizleyip "oğlum bu akşam eve misafir gelecek akşam erken gelirsin."

Kadir kaşlarını çatıp ona döndüğün de kız kardeşi Mevsim üzgün gözlerle ona bakıyordu. Kadir boğazını temizleyip "anne yine aynı şeyi yapmaya çalışıyorsan bak boşuna çaba harcama olmaz."

Zeynep (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin