Éz hátım
xér hátım
Kalbimizin ağrıdığı bölümlere geldik. Final olacak ilk kitabım. Zeynep özel bir kitap ve final olduktan kısa bir süre sonra wattpad de dönmemek üzere kalkacak. Özleyeceğimiz bir kitap ve vedası gerçekten zor olacak.
Bu arada tiktok twitter instagram'dan destek olacak gönüllere ihtiyaçımız var. Arkamdan konuşup olmadık ithamlarda bulunarak adımı kirletmeye çalışıyorlar. Yakın bir zaman da hepsinin maskesi düşecek. Beni terörist ilan edip bana terör yaftalanmasın da bulunanlar hepinizi Allah'a havale ettim. Ben şehit haberleri üzerinden nemalanacak kadar şerefsiz değilim ama onlar bundan takipçi okuyucu kasmaya çalışacak kadar onursuzsuzlar. Asıl vatan hainleri de sizsiniz.
Vatan hainliği gibi bir yakıştırmayı gerçekten sindiremiyorum. Onlar dua etsin şuanda sorunlarım çok psikolojik olarak iyi değilim yoksa bu kadar sessiz kalmazdım.
Neyse bizim rengimiz belli. Omurgasız değiliz.
Şurayı 👉🏻 Jutenya_ tıklayarak wattpad hesabımı takip ederek jutenya ailemize katılabilirsiniz. Biz kocaman bir aile oluyoruz. Hedef 25k olmak ve az kaldı.
İnstagram hesabım jutenya82
Twitter hesabım jutenya82
************************************
Papatya mevsimi gelmiş Elfida ben hala seni seviyorum.
Papatya hangi mevsim de hangi toprakta yeşerir Afran.
Senin olduğun her mevsim papatya mevsimi Elfida... Bastığın her toprakta papatya açar ama açmayacağın toprakta yeşermeni istiyorlar Elfida... Sen yapamazsın! Köklerin bu toprağa ait değil heba olacaksın.
Heba oldum Afran ama hala seni seviyorum.
Ben de hep seni seviyorum. Ne kadar olduğunu bilmiyorum ama seviyorum Elfida, herkeste seni arayacak kadar. Kimsede seni bulamayacak kadar çok seviyorum.
O zaman çok yaşa Afran.
Bana çok yaşa deme Elfida, sen'siz lik çok zor ve ben sen'siz yaşıyorum.
Ben'sizlik nasıl bir duygu bilmiyorum. Çokta kıymetli bir şey değilim ama sen'sizlik nasıl bir duygu çok iyi biliyorum. Ölümün varlığını biliyorum lakin sen'siz yaşayıp sen'siz ölmek istemiyorum.
Sen'siz yaşayacağım Elfida, sensiz şehirlerde nefes alacağım. Sonra senin olmadığın bir evim olacak... Ne kadar saçma bir şey değil mi? Sen'siz bir yapıya ev diyeceğim. Benim evim de yuvam da sensin. Daha sonra Sen'siz çocuk... Lanet olsun düşüncesi bile dehşet verici bir şekilde korkutucu Elfida... Ben yapamıyorum... Sen'siz hayal bile kuramıyorum Elfida... Benim hayallerim bile sensin.
(Afran sensiz çocuklarımız olacak diyememişti. Zeynep'te bunun bilinçindeydi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynep (Tamamlandı)
Aktuelle LiteraturGüzeller güzeli Zeynep... İki adam ve bir kadın. Afran'ın mutlu olmak istediği tek masal prensesi Zeynep'ti. Zeynep'in masalında aşık olduğu prens Afran'dı! Lakin masalın iyi adamı Kadir'di... O babası ve sevdikleri tarafından bir kuleye değil Ma...