33. bölüm

12.2K 1K 651
                                    

Ben geldimmmm.

Hoş geldim.

Allah’ım yerde dedikodumuz yapılıyor.

Dillere düşeceğiz sizinle ;))

Yapacak bir şey neyse biz devamkeeeeee

Bölüm benim bebeğim Elifinsayfasi06'a  geliyor. İyi ki varsın keçe delal.

Jutenya_ 👈🏻 şurayı tıklayıp beni takibe almayı unutma malum hedef 25k olmak ve az kaldı. Seni de aramızda görmek bizi çok mutlu edecek. Malum belki eksik parçamız sensin ve seninle tamamlanacağınız.

Bunun benim için çok önemli olduğunu hatırla ve yıldıza basmayı unutma! Malum isteyenin yüzü bir kara vermeyenin iki demişler.

                              ♠️

Ma derq nı kér rı

(Biz çok uzatmayalım)

Keyifli okumalar.

Deprem oldu Elfida

Nere de oldu Afran

Yüreğimde ki sarsıntı hala devam ediyor. Durmuyor ki anlıyayım.

 Durmuyor ki anlıyayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
 

Başka bir yerde aynı şehirde hastane odasında doktorların tüm ısrarlarına rağmen ameliyat olmayı ret eden bir Afran vardı.

Gökhan arkadaşına baktığın da sanki dünyadan soyutlanmış başka bir evrendeydi.

Aşk yakardı ama böyle yakanı ilk defa görüyordu.

O an aşktan aşkın lanetinden nefret etti.

Yaşlı kadın torununu göz yaşlarıyla dolu dolu gözlerle izlerken o etrafından soyutlanmış gibi dışarıya bakıyordu. Hastane bahçesinde genç bir adam elinde bir papatya buketiyle endişeli adımlarla birini arıyordu. Etrafına bakınırken genç bir kadın arkasından yaklaşıp sarıldı.

Kadın adamın kulağına ne söyledi ise adam duraksayıp elinde ki buketi yere düşürdü. Kısa bir an sonra kollarını kadının beline sarıp onu etrafında döndürdü. Belli ki güzel bir haber almıştı.

Genç adam kollarında ki kadını döndürmeyi bırakıp durduğun da genç kadının yere basan ayakları sendeledi ve adama tutundu. Genç adam elini kadının karnına koyup dudakları hareket ettiğin de Afran kadının hamile olduğunu ve bunu sevdiği adamla paylaştığını anladı.

O sevdiği kız ile hiçbir zaman böyle bir anı paylaşamayacak gibiydi. Hele zihnin de bu anı Kadir’le paylaşabileceği düşüncesi yer aldığın da dehşete kapılmış gibiydi.

Zeynep (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin