İşév şéva çiroken baskşikésti
(Bu gece kanadı kırık hikayelerin gecesi)
Éz hátım.
Hoş geldim.
Lütfen okuyun🔥
Okurken yorumlara biraz dikkat edelim. Bir karekterimizin kızı kitabı okuyor ve okurken çok üzülüyor. Kendisi bu konuda hasas zaten. Dediğim gibi başta tam hikayeyi vermeyecektim ama kendisinin istediği ile karekterlerinin asıllarında yer değişikliği yapıp veriyorum.
Kitabın finalin de size nereler de ne değişiklik yaptığımı söyleyeceğim. Kitap olur mu bilmiyorum ama kendisine özel baskı yapıp vereceğim.
Ve unutmadan biliyorsunuz eşimle sorunlar yaşıyorum ve boşanma süreçindeyim. Bu da yazdıklarımı etkiliyor. Bilmiyorum ama diğer bölüm de duyguları eksik vermiş gibi bir his var içimde ve Zeynep'in konağa gelişi falan eksikti. Lütfen bölümün yarısı eski bölümden diye isyan etmeyin çünkü yarım olsun istemiyorum. O yüzden bazı yerleri tekrardan yazdım.
Bu arada kitap final olacak diye üzülenler var. Arkadaşlar final olduktan sonra bu konuyu yine konuşalım.
Tekrar ediyorum. Zeynep'in yeri ben de farklı. O yüzden yazarken ağladığım etkisin de kaldığım yerler oluyor. Psikolojim iyi değil ve bu beni daha etkiliyor.
Zor zamanlar ve inşallah en hasarsız şekilde atlatacağım.
Neyse beni takip etmeyen arkadaşlar
Şurayı 👉🏻 Jutenya_ tıklayarak beni takibe almayı unutmayın aşklar.İnstagram hesabımız jutenya82
Twitter hesabım jutenya82
Sınır koymadığım zaman yorum yapılmıyor arkadaşlar. Lütfen bol bol emojisiz yorum yapalım.
Bölüm sınırı 2500 yorum
750 vote
***********************************
"Elfida güne başlarken seninle başlıyorum. Uyuyacağım anda seninle uyuyorum. Hasretin burnumun direğini sızlattığı gibi uykumda rüyalarımı sızlatıyor. ""Ben o geceden sonra hiç hayal kurmadım. Gördüğüm rüyaları da hatırlamıyorum Afran"
"Umudumu kaybetmek istemiyorum Elfida"
"Senden başka her şeyi kaybettim Afran"
"Ben hep seninleyim Elfida"
"Ama uzaktasın Afran. Kalbim de zihnim de düşüncelerimin olduğu her şey sen Afran, fakat gözlerim sana hasret"
"Önemi var mı Elfida? "
"Neyin Afran"
"Kalbin kalbimleyken mesafenin hasretin bir önemi var mı Elfida? "
"Bilmiyorum Afran hiçbir şey bilmiyorum. Sadece sana hasretim"
"Gönül bir olunca gözden ırak olan gönülden ırak olar mu Elfida"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynep (Tamamlandı)
Genel KurguGüzeller güzeli Zeynep... İki adam ve bir kadın. Afran'ın mutlu olmak istediği tek masal prensesi Zeynep'ti. Zeynep'in masalında aşık olduğu prens Afran'dı! Lakin masalın iyi adamı Kadir'di... O babası ve sevdikleri tarafından bir kuleye değil Ma...