16. Bölüm

9.5K 1K 1.3K
                                    

Ben geldim.

Hoş geldim sizleri özledim ulen diye yumruğu masaya vurmak istiyorum ama elim ağrır. Ben narin bir kadınım Sdssdsdss

Okumadan önce yıldıza baş ve kitap satırlarının parlamasına yardımcı ol.

Ve şuraya Jutenya_ basıp benim kocaman jutenya aileme katıl. Seni aramızda görmek hepimizi çok mutlu edecek.

Neyse çok şey yapmayalım. Evet Zeynep yazıyorum ve final oluncaya kadar sâdece Zeynep yazacağım. Baştan tek seri bir kitap olduğunu ve benim için ne kadar özel olduğunu söylemiştim.

Bölüm sınırı 650 vote

750 yorum

Sınır koymayı seven biri değilim ama koymayınca ne yorum ne de vote veriliyor.

Sınır dolduğu gibi bölüm gelecek

Keyifli okumalar.

Biliyor musun Elfida keşke aşkımızdan değilde cebimizden verseydik. O zaman sen Zeynep ben de Afran olarak kalırdık.

Peki ya gökyüzünde ki kuşlar aslında özgürlüğe değil de kaçmak için kanat çırpıyorlarsa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Peki ya gökyüzünde ki kuşlar aslında özgürlüğe değil de kaçmak için kanat çırpıyorlarsa... Ya onlar da bizim gibi istemedikleri hayata mahkumsalar.

Bülbülü altın kafese koymuşlar ahhh vatanım demiş. Zeynep'in önüne dünyayı sermişler hani Afran demiş.

*****************************
Gün geceyi misafir ederken, aşık maşukunu aramaya başlar. Yani maşuk ya gündüz görmediği sevdiğini gece görmeyi umud eder. Aşıklar sofrasında ikram çoktur lakin aşık olanın yiyecek takadi yoktur.

Kara sevdalı olanın hikayesinde kimsenin başına gökten üç elma düşmüyordu ve kimse mutlu değildi.

Bir varmış bir yokmuş derler lakin hikayenin aslı hep gizlenir.

Kadir edebi ve adabıyla sevmeyi bile bir adamdı. Duası Zeynep'ine kavuşmak değil, Zeynep'in de birgün onu sevmesini.

Kimbilir belki birgün sevecek, belki de kalbin de olan hep yerini koruyacak.

Kadir'in kalbine bir ağrı saplandı. Bilmediği bir korku üstüne çürüklendi. Bir başkasını sevme ihtimali kuşkuya dönüştü.

Burnun direği özlemden sızlardı. Şimdi de kalbi sızlıyordu.

Daha fazla dayanamayıp "kiminle mesajlașıyorsun" dedi.

Zeynep irkiler kendisine geldi ve Kadir'in odada olan varlığı gerçeğiyle yüz yüze geldi.

Kiminle mesajlașıyordu...

Zeynep önce duyduklarını idrak etmeye çalıştı. Daha sonra kaşları çatıldı. Anlamayan bakışları Kadir'i bulduğun da sakin olmaya çalışan bir tınıyla "anlamadım Kadir abi sen biraz önce kiminle mesajlaştığımı mı sordun" diye merakla sordu.

Zeynep (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin