Şurayı tıklayarak
👇🏻👇🏻Wattpad hesabımı takip edebilirsiniz.
İnstagram hesabım jutenya82
Twitter hesabım jutenya82
Her yerden takip edip yıldıza basarsmayı unutmayın.
Keyifli okumalar.
Bir insan kaç yıl yaşayabilir. Ya da ben sensiz kaç yıl daha ölmemeye çalışacağım Elfida
Bana bilmediğim sorular sorma Afran. Senden sonra hiç yaşamadım ki nerden bileyim.
************************************
Leyla'yı görenler Mecnun'a sorarlar Leyla bumu diye?
Mecnûn siz bir de onu benim gözümden görün der gülümser. Kadir'in gözünde ki Zeynep eşsiz bir varlıktır. Onu anlamdıracak tek sözcük Zeynep'ti ve ona onun gözünde bakmaları gerekiyordu.
Bir Zeynep vardı, Kadir'in sevmeye kıymadığı.
Kadir'in duran arabayla daldığı düşüncedelerden kendisine gelip arabadan inmesi bir oldu. Tabi sesli bir şekilde çarpan kapı sesi ve Çınar'ın "Şadiye "diye acı çeker gibiydi inlemesi de aynı andaydı. Çınar elindeki dondurmayı yere düşürmüş küçücük bir çocuk gibi Zeynep'e bakıyordu.
Zeynep'in yukarı koşmaya çabalaması Çınar'ın öfkeyle atlaması Kadir'in onu tutması eş zamanlıydı.
Kadir, Çınar'ı tutunca Zeynep kendisini abisinin pençelerinden kurtarıp arkasına bile bakmadan yukarı kaçması hızlıbir şekildeydi. Çınar çırpınır bir şekilde giden Zeynep'in arkasından kendisini Kadir'in ellerinden kurtarıp Şadiye'ye döndü. Zavallı kızının canını bugün çok acımıştı. Melek bile onu red ederken bile canı bu kadar çok acımamıştı.
Omuzları düşmüş bir şekilde ayaklarını yerde sürterek Şadiye'sine doğru ilerlefi. Üzüntüden titreyen eliyle Şadiye'nin kaputunu okşayıp büyük sesli bir nefes aldı. Kendisini
"Üzülme bir daha onun binmesine izin vermeyeceğim. Bir de asla kimsenin sana böyle davranmasına da müsaade etmeyeceğizm, sana söz bebeğim."
Üzgün bakışlarını Kadir'e çevirip, onda teselli arayan bakışlarla boynunu büktü.
Kadir yüzünü buruşturup gözleri ile görüp kulakları ile işittiği şeylerin yanlış olmasını diliyordu. Zaten Zeynep rüyalarına gelmiyordu. Biraz sonra uyanıp bu salaklar ile niye arkadaşlık ettiğini sorgulayacağı anları umud ediyordu. Hayır yoksa niye böyle mallar ile arkadaşlık etme gereği duysun ki, zaten rüya değilse yukarıda onu bekleyen bir de Rojawan vardı. Oflayıp yürüdü hepsine sadece Zeynep için katlanıyorsun diye içinden geçirdi. İçindeki ses sen Zeynep'ten önce de bunlarla arkadaştın dedi. Daha fazla dayanamayıp Çınar'ı kolundan tuttuğu gibi önünde yürümesi için itekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeynep (Tamamlandı)
Fiction généraleGüzeller güzeli Zeynep... İki adam ve bir kadın. Afran'ın mutlu olmak istediği tek masal prensesi Zeynep'ti. Zeynep'in masalında aşık olduğu prens Afran'dı! Lakin masalın iyi adamı Kadir'di... O babası ve sevdikleri tarafından bir kuleye değil Ma...