Zéria mé naléné (yüreğim ağrıyor)

10.8K 964 338
                                    

Zeríya mé náléna

(Yüreğim ağrıyor.)

Okumaya başlamadan önce yıldıza basmayı unutma, senin bir iki saniyeni almayacak bu eylem benim için çok önemli.

Şurayı 👉 Jutenya_ tıklayarak beni takibe almayı unutma aşkım çünkü 23k olmamıza son 100 kişi seni de jutenya ailem de görmekten çok mutlu olacağım.

Bölümün adından anladığınız gibi ağlayacağımız bir bölüm hepinize bol sabırlar diliyorum kendime de çünkü yazarken ağladım.

Neyse final yaklaşıyor ve dediğim gibi kitap bir daha dönmemek üzere Wattpad’den kalkacak. Beni , zihnimi , ruhumu çok yoran bir kurgu ve açıkçası yazmanın pişmanlığını yaşıyorum. Bu kadar zorlanacağımı bilseydim bu işe asla yeltenmezdim.

Özellikle bu bölümü yazarken çok ağladım. Çünkü yazarken , yazdığım  karakterin yerine kendimi koyuyorum. Onların o an ne hissettiğine o kadar odaklanıyorum ki aynı hissi , acıyı yaşar gibiyim. Bir de birilerinin bunları yaşadığı gerçeği var.

Böyle acılara nasıl katlanıyorlar. Of neyse zihnim ayrılık çöplüğüne dönüştü resmen.

Bölüm sınırı 3000 Yorum

1000  Vote.

Elfida ben hangi matematik işlemini yapsam sonuç sen çıkıyor. Aklımı bu kadar işgal etmen haksızlık.

Ben aklımı yitirmekten korkuyorum sen ise aklımı meşgul etme diyorsun.

Seni sevmem günah ama ben yine de seni seviyorum Elfida.

Aynı günahları işliyoruz Afran.

Aynı cehennem de yanar mıyız Elfida ?

Biz cehennem de yanacak kadar günahkar değiliz

‘Beni sevme’ günah demedin mi Elfida ?

Ölçüsünde sevmek günah değil Afran, biz ölçüsünde sevelim

Seni sevmenin bir ölçüsü var mı Elfida ?

Seni sevmenin de bir ölçüsü yok. Yer ile gök arası kadar bir mesafe de  güneşin yakması gibi seviyorum seni

Anlamadım ben en iyisi matematik çalışayım

Anladın ama sen yine de matematik çalış Afran.

2’den 2 çıkardım yine sen, aklımın sen olduğu yerde hiç diye bir şey yok Elfida

Benim aklımda yokluğunu hiçlik olarak kabul etmiyor Afran

Masalların sonunda , gökten üç elma düşüp herkesin mutlu olmasını sağlıyordu.

Elma niye bu kadar önemliydi.

Newton bir elma ile yer çekimini buldu.

Adem’in yasaklı meyvesiydi ve tatması ile cennetten kovulma sebebi idi.

Masallarda ki gibi  mutlu olmayı bekleyenler , Newton, gibi elmanın başına düşmesini bekler.

Yasağı çiğneyenler de elmayı suçlar. Onların hikayesin de yasağı çiğneyen Kadir’di.

Çünkü Zeynep Afran’ı Afran Zeynep’i seviyordu.

Afran oturduğu pencere önünde eli kolu bağlanmış gibi hissediyordu. Sanki tüm evren onlara karşı gibiydi. Bir kuş olup sevdiğine uçmayı ne kadar çok isterdi. Bir Anka  olsaydı mesela .Sevdiğine uçup , kanatları altına alıp , kimsenin onları bulmayacağı bir diyara uçsaydı .

Zeynep (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin