IV. PENGE ÉLES AGYARAK

19 1 0
                                    

8 hónappal ezelőtt:

-Jól nézek ki?-kérdezte pózba vágva magát párjának Evelyn.
-Mint aki a húspiacra megy.-duzzogott Zach,aki az ágyon ülve szívta cigarettáját.
-Most tényleg ki vagy rám akadva?Azért mert találkozok Luke-al?-állt értetlenül a lány.
-Mondjuk.
-Hihetetlen vagy...-sóhajtott Evelyn.-Fél éve nem találkoztunk,és ha valaki hát TE nem haragudhatsz,hisz te miattad hagytam ott a gimit,és vele együtt a jövőmet.-mutatott a férfira ,aki hirtelen felpattant.
-Csak nem bánod?-mordult fel Zach.
-Tudod mit?Lehet!Amiért egy kibaszott rabnak érzem magam melletted.-vágott vissza ,mire a férfi a torkának esett és a falhoz nyomta.
A lány hirtelen alig kapott levegőt.Kezei feje felett fájtak a szorongatástól.
-Csak annyi a dolgod,hogy itt legyél nekem ,SEMMI TÖBB!!Még csak dolgoznod SE KELL,mert azt is ÉN csinálom helyetted!Úgyhogy tégy egy szívességet és te csak ne hálátlankodj,vagy könyörögni fogsz nekem azért az életért amid most van,MEGÉRTETTED?!-ordította majd a lányt elrántva magától kisétált az ajtón,becsapva azt.
Evelyn könnybe lábadt szemekkel meredt maga elé.Lábai remegtek,füle megállhatatlanul sípolt,és feje zúgott az oxigénhiánytól.
-Elég volt...-suttogott.-Itt hagylak,Te rohadék...
Lassú,óvatos mozdulatokkal felállt,majd az ajtóhoz battyogott.Miközben húzta le a kilincset rájött,hogy minden ami a fekete kis pipere táskájában van bőven elég ahhoz,hogy elmehessen.Mindent gondosan kitervelt.Találkozik Luke-al,megkéri hogy vigye az Apja lakására és elmond neki mindent,hogy segítsen szorult helyzetén.
Ám a tervének egy elég fontos kezdeti fázisa kudarcba fulladt.Ugyanis az a bizonyos ajtó korántsem nyílt ki.
Egy.
Kettő.
Három...Akárhányszor húzta le a kilincset,semmi eredmény.

Bent ragadt,és ezzel...

..ismét csak veszített...


Jelen:

-Evelyn?-szólalt meg egy bájos női hang a hátam mögül,mire magam mögé néztem.
-Igazgatónő,kérem óvatosan!Nem tudhatjuk mikor hallják meg!-figyelmeztettem szelíden.
-Igaza van!Sajnálom,kedves!-fogta meg a vállamat,széles mosollyal arcán.
-Kérem fáradjon az irodámba!Kiváncsi vagyok eddig mi a véleménye a mi kis diákunkról.

Mialatt vártam Lilith igazgatónőt hogy elkészítse erdeigyümölcs ízű teánkat addig azon töprengtem,vajon mivel is kéne kezdenem.
Annyi kérdés volt a fejemben,főleg így hogy egy újabb személlyel bővült a listám.
Tyra,Nash és most Juno.Mindez egy nap leforgása alatt.
-Nos...-tette elém a teát,majd kecsesen helyet foglalt a már ismert bőrüléses irodaszékében.-Eddig mik a tapasztalatai,Hoffman kisasszony?
-Vegyesek az érzelmeim.-kezdtem bele,mutató ujjammal piszkálva a teáscsészét.
-Tyra már az első találkozásunkkor rájött,hogy kívülálló vagyok.Kishíján már megölt,mire azt mondtam neki,hogy ember vagyok,csupán az Apám hiszi azt,hogy örököltem valami boszorkányságot Anyámtól.Elhitte,és egy kicsit nyugodtabb lett köztünk a légkör amikor...-sóhajtottam fel.
-Hallgatom.
-Amikor egy bizonyos "Bűntárs" fel nem hívta.-folytattam.-Kesőbb pedig az ajtónknál állt a fél farkasklub,válaszokat várva Tyra-tól.
-Gondoltam,hogy Nash nem lesz a híve ennek,de muszáj volt magát odatennem.De elnézést kérek,amiért ilyen helyzetbe kevertem magát.
-Nem számít,ugyanis eszemben sem volt magam hagyni nekik.
-Világos!-Na és milyen volt az első órája?-kérdezte kíváncsian.
-Érdekes.-feleltem.-Apropó!Képzelje ma megismerkedtem egy Juno nevű,keleti származású boszorkánnyal.Számomra barátságosnak tűnt,bár mikor Tyra ezt megtudta...
-Beszélt a Nash incidens után Tyrával?-szólt közbe Lilith Igazgatónő.
-Igen.Felkérdezett,hogy mégis miért viselkedtem úgy ahogy,mire énis feltettem pár kérdést,amire persze nem válaszolt.Így megmondtam neki,hogy ha tartanom kell miatta csak mondja meg,mert akkor Juno-hoz költözök át.De mikor ezt mondtam,hirtelen komoly lett és rám parancsolt,hogy ne menjek többet Juno közelébe.Hangsúlyozom,hogy VÉRKOMOLYAN utasított rá.
-Ez nem lep meg.-felelte.
-Hogy érti?
-Én magam is azt kell mondjam,hogy kétszer gondolja meg milyen közel kerül a leányzóhoz.
-Van valami amit tudnom kéne?
Ekkor némán nézte teájában kavargó örvényt,amit kanalával generált.Egy ideig csak hallgatott,majd végül rám emelte tekintetét.
-Az a lány...-szólalt meg.-Még nálam is veszélyesebb tud lenni,pedig igen erős egy személyiségnek tartom magam azt kell mondjam.
-Mégis miért az?
-Mert akárkihez hozzáér,belelát az adott személy múltjába.Amolyan médium.
Tyra érthető módon azért tartja magát távol tőle,mert van félnivalója,ahogy magának is,Hoffman kisasszony.-válaszára csak döbbent tekintetem maradt.Nem tudtam hirtelen mi tévő legyek.
-Ugyanakkor van egy tanácsom.-szólalt meg ismét.-Figyeljen mindig,hogy Juno hord-e kesztyűt,ugyanis amíg az rajta van,a képessége mit sem ér.

CÉLPONTOD : A SZOBATÁRSDove le storie prendono vita. Scoprilo ora