Tepki 1

3.5K 80 145
                                    

Konu: onların kardeşi olsak ve başka bir çete de olsak ne tepki verirler

Mikey: eğer bulunduğun çete ile düşman değilse kabul eder ama eğer düşman ise hiç bir şekilde izin vermez ve sen fark etmeden sürekli seni izlerdi.

Draken: o izin vermezdi seni o çeteden almak için uğraşırdı. Çünkü insanlara pek güvenmiyor

Mitsuya : pek bir şey demezdi ama dikkat etmeni her fırsatta dile getirirdi.

Pah- chin : bu direkt izin vermezdi kusura bakma ama çete işi uğraşmak istiyorsan onun olduğu çete de olucaksın çünkü arkadaşı ve arkadaşının sevgilisi saldırıya uğradığı için korkuyor sana bir şey olmasından

Peh-yan : oda izin vermezdi.

Smiley: bir şey demezdi sadece dikkat etmeni söylerdi.

Angry: smiley'in aksine asla izin vermezdi seni yanı başında olmanı isterdi o yüzden bulunduğun çeteden seni alırdı.

Takamichi: o gelecek ve geçmiş arasında yolculuk yaptığı için gelecekte kötü bir şey olursa seni bulunduğun çeteden çıkman için ikna etmeye çalışırdı.

Baji:bu herif asla izin vermez seni deli gibi kıskanıyor o yüzden o neredeyse sen de oradasın.

Chifuyu: pek bir tepki vermezdi ama senin için endişelenebilir.

Ran: oda seni deliler gibi kıskandığı için izin vermezdi. Ya tenjiku da olucaksın ya da evde duracaksın.

Rindou: ran ile aynı

İzana: umurunda olmazdı ama sana en ufak bir zarar gelirse o çeteyi yıkmak için her şeyi yapardı.

Kakucho: çete işleri ile uğraşmanı istemezdi bu yüzden seni zorla çete işlerini bırakmanı sağlardı.

Kisaki: planları olduğu için asla izin vermezdi.

Hanma: umurunda bile olmaz. İstediğin çete de ol zerre takmıyor ama eğer ki çete sana zarar verirse adamların dişlerini kırana kadar döverdi.

Hakkai: asla istemezdi senin için endişeliniyor bu yüzden çete işlerinden uzak durman için herşeyi yapardı.

Sanzu: ölmek istemiyorsan başka çete de olma çünkü kendisi mikey 'e ihanet ediyormuş gibi hissettiğinden dolayı asla izin vermez.

Umarım hoşuna gitmiştir eğer beğenmediğin bir yer olursa mutlaka söyle elimden geldiğince karakterlere uygun yapmaya çalıştım umarım beğenirsin

İlk istek tepkimi de böylelikle yapmış oldum okuduğunuz için teşekkür ederim diğer bölümde görüşmek üzere ❤️

Not: istediğiniz karakterler varsa yazabilirsiniz❤️

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin