konu: onların kardeşiyiz ve düşman bir çete tarafından işkence görerek öldürülürsek
NOT: BU BÖLÜM DE FAZLA KARAKTER YOKTUR ÇÜNKÜ HEPSİ AYNI ŞEYİ YAPARDI BU YÜZDEN SADECE GANG LİDERLERİ VE ONLARIN YARDIMCILARI OLACAK.
OLACAK KARAKTERLER;
mikey , draken , izana , kakucho , taiju , south , shinichiro , hanma
KEYİFLİ OKUMALAR 💙💙💙
Mikey: bugün arkadaşların ile buluşmaya gitmiştin. Her şey normal iken bir şeyler ters gitmiş ve toman'nın düşmanı olan xxx çetesi tarafından işkence edilerek öldürülmüştün bunun haberi ise seni öldürürken video çekip mikey'e göndermişlerdi. Mikey bunu gördüğü gibi karanlık dürtüsünü açıp o çeteyi ortadan kaldırmıştı.
Draken: draken için bir şeyler almak için avm'ye gitmiştin. Avm'ye giderken sorun olmamıştı fakat avm'den eve geri dönerken toman'nın düşmanı olan xxx çetesi tarafından ağır işkence görerek hayata gözlerini yummuştun. Draken bunu xxx çetesi ile olan çatışmada duymuş ve çeteyi en kötü şekilde ortadan kaldırmıştı.
İzana: abin için tatlı yapacaktın fakat evde bazı malzemelerin eksik olduğunu gördün. Hızlıca üzerini giyinip marketin yolunu tuttun yolda yürürken bir anda ıssız sokağa çekilmiş , işkence edilerek öldürülmüştün. senin o halini abinin çetesin de olan bir kişi tarafından bulunmuş anında izana'ya haber vermişti. İzana'nın o çeteyi yıkması saniyesini bile almadı.
Kakucho: bugün abinin yanına gitmeye karar vermiştin. Her zamanki yolu kullanırken tenjiku çetesinin düşmanı xxx çete üyeleri karşına çıkmıştı. Sana saldırmaya başlamışlardı ve sen de karşılık vermeye çalışıyordun. En sonunda başarısız olup işkence edilerek öldürülmüştün. Kakucho bunu öğrendiği gibi onlara kabusu yaşattı.
Taiju: yani bu adamın kardeşi olup işkence göreceğiz bu biraz zor ama biz yine de öyle sayalım. sen eve doğru ilerlerken xxx çetesi abinin düşmanı olan çete tarafından işkence edilerek öldürülmüştün. Bu haber taiju'nun kulağına gittiğin de o çeteyi anında yok edip kara toprağa gömmüştü.
Shinichiro: canın evde çok sıkılmıştı ve biraz dolaşmak için evden çıkmıştın. Yolda ilerlerken bir çetenin seni yakalayıp işkence etmesiyle öldürülmüştün. Bu haberi duyan shinichiro aynı mikey gibi karanlık dürtü açıp adamları gebertti.
Hanma: evdeydin ve balkonda sofra bezi sirkelerken bir an da boşluğuna gelmiş , sofra bezini aşağıya düşürmüştün. Sofra bezeni almak için aşağı inmiştin fakat hanma'nın düşmanları tarafından işkence edilerek öldürülmüştün. Eve gelen hanma seni o halde görünce kimin yaptığını anlamıştı tabiki de düşman çete yapmıştı. O gece düşman çetesi ağır darbeler ile dövülerek yıkılmıştı.
EVET MİNİK DORAYAKİLER BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM SEVEREK VE BEĞENEREK OKURSUNUZ SİZLERİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN BYE BYE MİNİK DORAYAKİLER 💙💙💙