Konu: onların annesi olsak ve evlensek
Not: bu tepkiyi ben pek beğenmedim ama umarım siz beğenirsiniz ve severek okursunuz elimden geldiğince güzel yapmaya çalıştım. Smiley ve angry birleşik yazdım yani Smiley-Angry böyle olarak yazdım ve ran ile rindou da aynı olucak. Keyifli okumalar ❤️
Mikey: her ne kadar istemese de sizin mutluluğunuz için bir şey demezdi. Fakat evlendiğiniz adama mesafeli davranırdı.
Draken: hayatta kabul etmezdi. Senin başka bir erkek ile evlenmene göz yummaz ve o düğünü berbat hale getirirdi.
Mitsuya: şaşırırdı. Neden başka bir erkekle evlendiğini sana sormuştu. Senden bir sebep bekliyor.
Pah-chin: hayatta istemezdi. Senin başka bir herifle evlenmeni istemezdi.
Peh-yan: asla istemezdi. Bu yaşında başka bir erkeğe baba demek istemiyordu.
Smiley-Angry: bu ikizler asla kabul etmez ve o adamı tehdit ederek ikinizin ayrılmanızı sağlarlardı.
Takamichi: kabul etmezdi. Geleceğe zarar verebileceğini düşündüğü için düğünü bozardı.
Baji: hayatta kabul etmez ve adamı öldüresiye döverdi.
Chifuyu: saygı duyardı ve evlendiğiniz adamı sevmeye çalışırdı.
Ran-rindou: bu iki kardeş hayatta kabul etmez ve adamı işkence ederek gebertirlerdi.
İzana: asla ama asla kabul etmezdi.
Kakucho: istemezdi ve düğünü bozmak için herşeyi yapardı.
Kisaki: planları bozulmasın diye kabul etmez ve adamı gebertirdi.
Hanma: adamın dişlerini kırana kadar döverdi ve adam kendi isteğiyle senden uzaklaşırdı.
Sanzu: öyle biri yok artık!
Bir tepki daha bitti umarım beğenirsiniz yorum yapıp oy atmayı unutmayınız sizleri seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın minik dorayakiler ❤️❤️
İstediğiniz tepki ve karakter olursa yorum ve ya özelden yazabilirsiniz ❤️❤️