Tepki 42

710 32 0
                                    

Konu: onlar ile sevgiliyiz ve önceden tecavüze uğradığımız için onların hareketlerine hep tepki veriyoruz ve onlar ne yaşadığımızı öğreniyor

Keyifli okumalar dilerim Minik Dorayakiler❤️❤️

KARAKTERLER;
Sanzu, Mikey, Draken, izana, kakucho,Ran,Rindou

Sanzu: son zamanlarda çok tuhaf davranışlar sergiliyordun. Sevgilin Sanzu bu durumu fark etmişti. Sana sarılmak istediğinde engel oluyordun. Ve Sanzu en sonunda taciz edildiğini duyunca seni taciz eden adamı katanası ile gebertir. Ardından sana bu olanları unutman için destek çıkar.

Mikey: Mikey senin tuhaf davranışlarını fark ettiği zaman olayı araştırır ve senin taciz edildiğini öğrenince karanlık dürtü açıp sana bunları yapan adamı gebertir.

Draken: Draken senin tacize uğradığını öğrendiği an o adamı öldüresiye döver daha sonra olanları sana unutturmak için elinden geleni yapar.

İzana: izana Tenjiku üyeleri ile sohbet ederken seni kolunun altına almak istemişti fakat sen ona tepki gösterince bir şeylerin yanlış olduğunu anlamış ve adamlarına araştırma yaptırmıştı. Ve araştırma sonucunda senin taciz edildiğini öğrenince o adamı tüm Yokohama'da rezil edip gebertmişti.

Kakucho: Kakucho böyle bir şey yaşadığını duyunca ilk adamı öldüresiye döver. Daha sonra senin sevdiğin abur cuburları kendisi ile senin aynı pijama takımını getirir ve seninle güzel vakit geçirip onları sana unutturmaya çalışır.

Ran: Ran böyle bir dehşet durum yaşadığın için üzülür senin için adama sıra geldiğinde ise adam yaşamıyor. Olanları unutman için herşeyi dener.

Rindou: Rindou ile her zaman sarılıp kucaklaşan sen artık eskisi kadar sarılıp kucaklaşmıyordun. Bu durum Rindou rahatsız ediyordu. En sonunda senin tacize uğradığını duyunca o adamı öldürür ve sana yaşanan olayları unutturmaya çalışır.


EVET MİNİK DORAYAKİLER BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM BEĞENİRSİNİZ OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN HOŞÇAKALIN MİNİK DORAYAKİLER ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin