Konu: biz onların okullarına yeni gelmişiz sınıflarımız ayrı ve onlar bizden 2-3 yaş büyükler, biz koridorda falan çok dikkat çekiyoruz ve onlar bizi görüyorlar her zaman ve onların dikkatini çekiyoruz ve onlar bizden hoşlanıyorlar plotonik olarak ama biz onlardan hoşlanmıyoruz.
Keyifli okumalar ❤❤❤
OLACAK KARAKTERLER;
Shion, Kisaki, South, Taiju , Wakasa, Takeomi , Shinichiro
Not: Bu bölüm biraz daha uzun olacak tekrardan keyifli okumalar Minik Dorayakiler 💙💙💙
Shion: Shion ile aynı okula gidiyordun. Okulda sürekli olarak dikkat çekiyordun en çokta Shion'un dikkatini çekiyordun. Shion sana zamanla aşık olmuştu. senden 2 yaş büyük olmasına rağmen ilgisi tamamen seninle ile ilgiliydi. senin için mektup yazmıştı. Bir aşk mektubuydu. Fakat sorun şu ki sen ona aşık değidin. Shion sen kendisine aşık ol diye her şeyi yapar ve sonuç shion ile sevgili olursun.
Kisaki: Kisaki'nin sürekli olarak ilgisini çekiyordun. Kisaki bir gün sana açılmaya karar verir ve açılır. Sen onu nazik bir dil ile reddettikten sonra kisaki seni elde etmek için çabalar fakat sen onunla olmayınca seni öldürür.
South: South senden hep büyük hem de oldukça uzundu. Senin kısa olmanı tatlı buluyordu. Çevresine sürekli seni anlatan South sana açılmaya karar verir. Fakat beklediği sonucu alamayınca senin kendisine aşık olana kadar bekler ve en sonunda seni elde eder.
Taiju: Taiju her zaman sinirli ve öfkeli biriydi. Ama seni gördükten sonra etrafına nazik davranıp senin onun dikkatini çektiğin gibi oda senin dikkatini çekmeye çalışıyordu. Sana aşık olan Taiju sana açılmak için kardeşlerinden ve arkadaşlarından yardım alır. Sen onu reddedince Sana olan bakışları değişmez ve seni elde edene kadar uğraşır en sonunda seninle sevgili olur.
Wakasa: Wakasa seni gördükten sonra okula daha sık gelmeye başlar Black dragons'da ki arkadaşlarına seni anlatır. Ve bir gün sana açılır reddedildiğini duyunca üzülür ama asla pes etmez seni elde etmek için çabalar ve sonunda da sen ile sevgili olur.
Takeomi: Takeomi sana plotonik aşıktı. seni gördüğü yerde kızarıp bakışlarını başka tarafa çeviriyordu. Bir gün sana açılmaya gelir. Sen ona kendisinden hoşlanmadığını söyleyince üzülür ve sevgini nasıl kazanacağı ile ilgili insanlardan bilgi alır ve aldığı bilgiler ile seninle sevgili olur.
Shinichiro: Shinichiro'nun ilgisini çeken sen harika görünüme ve zekaya ait olan bir kızdın. Bu da Shinichiro'nun neden aşık olduğunun bir göstergesiydi. Shinichiro zamanla sana açılıp reddedildiğin de amacına ulaşmak için çabalar ve başarılı olur.
Evet Minik Dorayakiler bir bölümün daha sonuna geldik umarım severek ve beğenerek okursunuz sizleri seviyorum kendinize iyi bakın bye bye 💙💙💙