Konu: Biz onlarla sevgiliyiz ve kabus hastalığımız var onlara sarılmadan uyuyamıyoruz. Sonra onlarla kavga etmişiz ve bize ceza olarak sarılmadan uyuyorlar ama biz o gece kabus görüyoruz
Keyifli okumalar ❤❤❤
OLACAK KARAKTERLER;
Takemichi, shinichiro, Taiju,kanji
Takemichi: Takemichi ile bazı durumlar için kavga etmeştin. Takemichi ise sana ceza olarak kendisine sarılmadan uyuyacaktın. Bu ceza seni korkutmuştu. Gece olmuştu ve Takemichi ve sen uyumuştun fakat gecenin bir yarısı kabus görüp çığlık atarak uyanırsın ve ağlamaya başlamıştın. Sesini duyan Takemichi yatakta oturur pozisyona gelip senden özür diler ve sana sarılarak uyur. Tabi uyumadan önce seni sakinleştirir.
Shinichiro: Shinichiro ile ilk kez kavga etmiştin ve bunun sonucunda ona sarılamadan uyuyacaktın her ne kadar inkar etsen de sana bu gece sarılmadan uyuyacaktı. Artık yatma vaktiniz gelmişti sen korka korka uyursun. Gece 3 gibi kabustan dolayı yataktan fırlayarak kalkarsın. Shinichiro'da seninle beraber kalkar. Senin kabus gördüğünü anlayınca sana sımsıkı sarılıp uyumaya başlarsınız.
Taiju: Taiju ile bir konu yüzünden kavga etmiştin. Bunun sonucunda ceza olarak ona sarılamadan uyuyacaktın. Uyku saati gelmişti. Taiju sana sırtını dönerek uyumaya başlamıştı. Sen ise zorla uyumayı başarmıştın fakat gecenin ilerleyen saatlerinde korku içinde uyanırsın. Taiju senin hızlı nefes alıp vermelerini duyunca seni kollarının arasına alır ve uyumaya başlar.
Kanji: Kanji ile Tenjiku ile ilgili bir nedenden dolayı kavga etmiştin. Kanji ise sinirden sana kendisine sarılmadan uyumanı içeren bir ceza verir. Bu cezayı her ne kadar istemesen de elinden bir şey gelmiyordu. Gece saat 4 olmuştu sen terleyip korkunç bir kabus görürüsün ve en sonunda çığlık atarak yatakta doğrulursun. Kanji senin ani hareketin ile uyanır ve senin terler içinde olduğunu görür. Kıyafetlerini değiştirip yüzünde ki terleri silip seni kolalrı ile sardıktan sonra uyursunuz.
Evet minik dorayakiler bir bölümün daha sonuna geldik severek ve beğenerek okumanız dileği ile sizleri seviyorum ve kendinize iyi bakın bye bye ❤❤❤❤