Tepki 30

1K 40 12
                                    

konu: evliyiz ve hamileyiz bir gece yorgunluktan kanepede uyusak 

NOT: bazı karakterler vardır bunlar;
Taiju , ran , rindou , hanma , inui , takeomi , kakucho

KEYİFLİ OKUMALAR 💜💜💜

Taiju: seni kanepede uyuduğunu görünce hiç anlamadığı bir şekilde kalbi yumuşamıştı. Seni kucağına aldı ve yatağa yatırıp mutfakta sana bir şeyler hazırlamaya başladı.

Ran: ran için tatlı yapmış ve evin bazı yerlerini toplamıştın ve haliyle fazlaca yorulmuş ve kanepede uyuya kalmıştın. Ran ise eve gelmiş ve gözleriyle seni aramıştı kanepede uyuyan seni görünce hafif tebessüm edip seni yatağa yatırıp duşa girer.

Rindou: rindou eve mikey ile olan toplantıdan eve gelmiş ve seni aramaya başladı. Salondan televizyon sesi gelmesiyle senin orada olduğunu anladı ve hafif hızlı adımlarla salona gelmiş , kanepede uyuyan seni görünce hiç bir şey yapmadan duş almaya gitmişti.

Hanma: işten eve yeni gelmişti ve ilk girdiği yer salon olmuştu. Seni kanepede uyuduğunu görünce baş ucuna püf çekip oturup saçların ile oynamaya başlamıştı.

İnui: inui yeni duştan çıkmıştı. Seni evin içinde aramaya başlamıştı seni kanepede yattığını görünce  yüzünde hafif bir gülümseme oluşmuştu. Seni anında kucağına alıp yatağa yatırıp anlına öpücük kondurduktan sonra giyinmeye başladı.

Takeomi: ilk defa yaşlılığı ve umursamamazlığı bir kenara bırakıp seni kucağına alıp yatak odanıza götürüp yatağa yatırıp anlına öpücük kondurup senin yanına yatıp gözlerini uykuya teslim etti.

Kakucho: kakucho eve gelmişti fakat senin sesini duyamayınca etrafı aramaya başlamıştı. Daha sonra seni kanepede uyurken görünce hafif tebessüm edip seni kucaklayıp yatak odasına götürüp yatağa nazikçe yatırdıktan sonra dudağına küçük bir öpücük kondurup kendi pijamalarını giyip yanına yattı.

Evet minik dorayakiler bir bölümün daha sonuna geldik umarım severek ve beğenerek okursunuz yorum yapıp oy atmayı unutmayın sizleri seviyorum minik dorayakiler kendinize iyi bakın hoşçakalın minik dorayakiler ❤️❤️❤️

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin