Tepki 64

602 21 5
                                    

konu:onlarla sevgiliyiz ama onlar bize karşı pek ilgili yani sevgili gibi davranmıyorlar biz de onlardan ayrılıp başka biriyle sevgili olduğumuzu posttan bakıp görüyorlar


Keyifli okumalar ❤❤❤

Olacak karakterler;

İzana , Mikey , Kazutora , Baji , Rindou


İzana: izana ile sevgiliydin fakat izana seninle sevgili gibi ilgilenmiyordu bu sebepten dolayı sen de ondan ayrılamaya karar verirsin ayrıldıktan sonra yeni sevgili yaparsın ve internette sevgilin ile yeni fotoğraf paylaşırsın. Bu paylaşımı gören İzana deliler gibi kıskanıp pişman olur kraliçesi olan seni tekrar sevgili olabilmek için elinden geleni yapar.

Mikey: Mikey ile sevgili olduğundan beri doğru düzgün ilgi görmüyordun. Bu nedenle ayrılmaya karar vermiştin. Ayrıldıktan bir kaç zaman sonra yeni sevgilin ile beraber fotoğraf çekip internette paylaşmıştın. Fotoğrafı gören Mikey pişman olmuştu. Senin değerini bilemediğini anlamıştı tekrar senle olabilmek için bir kaç arkadaşından yardım alır.

Kazutora: Kazutora ile sevgili olmak seni mutlu etmişti. Ama o sana asla senin verdiğin ilgi gibi ilgi vermiyordu bu durum da seni üzüp rahatsız ediyordu. En sonunda ondan ayrılıp yeni sevgili yaparsın. Yeni sevgilin ile beraber internette ikinizin olduğu bir post paylaşırsın. Postu gören Kazutora fazlasıysa kıskanır ve sevgilini demir sopa ile öldürdükten sonra seninle tekrar beraber olabilmek için sürpriz hazırlar.

Baji: Baji senin yeni sevgilin ile beraber olan postu gördüğü zaman büyük bir pişmanlık yaşar. Tekrar seninle beraber olabilmek için elinden geleni yapar. Sevgiline gelince onun motorunu veya arabasını yakar. Seni tekrar elde etmek için her şeyi yapar.

Rindou: Rindou seni sevgilin ile beraber olan postu görünce postu abisine gösterip üzülür. Abisi ona motive verir ve seni geri kazanması için onunla konuşur. Rindou seni tekrar elde etmek için abisi dinler ve seni tekrar elde eder.


Evet minik dorayakiler bir bölümün daha sonuna geldik umarım severek ve beğenerek okursunuz kendinize iyi bakın sizleri çok seviyorum bye bye minik dorayakiler ❤❤❤



Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin