konu: biz onlarla evliyiz ve hamileyiz bir gün onlar eve içkili geliyorlar ama yalnız değil başka bir kızla sonra bunlar salonda yapıyorlar bizde odadan salona geçerken bunu görüyoruz kırılıp odaya geçip ağlıyoruz sabah uyandıkların da yanında kızı görüyorlar
Olacak karakterler;
Mikey , Sanzu , Ran , Draken , Taiju , Koko
KEYİFLİ OKUMALAR 🤎🤎🤎
Mikey: evde kocanın gelmesini bekliyordun fakat kocan mikey gelmesi gereken saatte gelmemişti sen biraz üzülmüştün ama sonra işi yoğun olduğu için geç kalabileceğini düşündün ve yatak odanıza dinlenmek için çıktın. Aradan 1 saat geçmişti ve kocanız mikey başka bir kadın ile sarhoş gelmiş ve salona geçmişlerdi. Onlar salonda yaparken sen odadan çıkmış salona giderken mikey ve başka bir kızın yaptığını görmüş hızlıca odaya çıkıp ağlamıştın fakat ağlarken yatakta uyuya kalmıştın. Sabah mikey uyanınca başka bir kızı görünce az çok dün geceyi hatırlamıştı ve sizin ortak odanıza gelip ağlamaktan uyuya kalan seni görünce aşırı derece pişman olup baş ucunuza gelip sizden özürler dileyip saçını okşayıp seni çok sevdiğini ve bir daha böyle bir şey olmayacağının yeminini etti.
Sanzu: sanzu'yu bekliyordunuz ama sanzu diğer günlere göre bayağı bir geç kalmıştı sen işi vardır diye düşünüp yatak odanıza biraz kestirmeye gitmiştin. Sen uyurken eve içmiş ve yanında da kız olan bir adet sanzu gelmişti. O kız ile sanzu salonda yaparken sen duyduğun sesler ile uyanıp salona gitmiştin. Gördüğün görüntü ile büyük bir şoka girmiştin ağlayarak yatak odana tekrar gidip kapıyı kapatıp karnındaki bebeğin ile konuşmaya başlamıştın . Bir yandan bebeğin ile konuşurken bir yandan da ağlıyordun ve uykuya dalmıştın. Sabah olunca sanzu yanında ki tanımadığı kızı görünce neye uğradığını bilemedi ardından seni kontrol etmek için odanıza geldiğinde ağlayan seni görünce sana salonda ki kızı sordu sen de ağlayarak olayları anlatınca sanzu giyinip çekmeceden silah alıp kızı evinizin bodrum katına götürüp kızı orada geberttikten sonra senin ve bebeğiniz için harika sürpriz hazırlayıp gönlünü almaya çalıştı.
Ran: evde kocanın gelmesini bekleyen sen kocan hala gelmediği için bebeğiniz odasına gidip odayı incelerken karnınızı okşuyordunuz ve kapı açılma ve kapanma sesini duyduğun gibi salona gittin ve kocanın başka bir kız ile yaparken ki görüntülerini gördüğün gibi ağlamaya başladın ve ona bir sürü lanet okudun anında kendi odanız yerine canından çok sevdiğin bebeğinin odasına gidip orada bulunan tek kişilik olan koltuğa oturup bebeğin ile dertleşirken uyuya kalmıştın. Ve sonunda sabah olmuştu ran uyanıp üzerini giyindikten sonra yanında ki kızı görünce aklına dünkü gece gelip pisçe sırıtmıştı daha sonra seni kontrol etmek amacıyla odanıza gelince seni bulamayınca bebeğinizin odası ve oraya gitmeye karar verdi ve evet orada uyanık bir vaziyette bebeğin ile konuşuyordun ran yanınıza gelip dünkü olayı boş vermeni favorinin sen olduğu ile ilgili bir şeyler dedi ve senin ona sert bir tokat atman ile afallarken sen de bulunduğun odayı terk ettin.
Draken: draken içen biri değildi ve arkadaşları yüzünden senden izin alamadan o lanet yere gitmişti ve arkadaşları yüzünden sarhoş olmuştu. sen ise evde kocanın gelmesini bekliyordun fakat kocan bir türlü gelmiyordu. En sonunda yatak odasına gidip dinlenmeye karar verdin. O sırada kocan draken sarhoş ve bir kızla eve gelmiş salona gitmiş ve yapmışlardı. Sabah olunca uyanmıştın fakat kocanı bulamayınca salona gitmeye karar verdin salona gidince gördüğün manzara ile neye uğradığını şaşırmıştın kocan başka bir kız ile ilişkiye girmişti. Sen ağlarken draken yeni uyanmış ve seni ağlarken görmüştü sen onun yattığı yerdeki kızı gösterince neye uğradığını şaşırdı fakat sonra dün olan her şeyi sana baştan sona kadar anlattı ve anlatırken pişmanlık çok belirgindi sen hemen affetmek istemedin o ise hazırlanmış ve tanımadığınız kızı da evden kovup işine gitmişti. Akşam ise senin gönlünü alabilmek için harika bir sürpriz hazırlamıştı.
Taiju: Kardeşlerinin ısrarı yüzünden içmeye gitmişti ve sonucunda sarhoş olmuştu sen ise evde televizyon izleyerek kocanı bekliyordun fakat kocan hala gelmemişti. Gözlerin kapanıyordu sen de fazla direnmeden televizyonu kapatıp yatmak için yatak odasına gitmiştin o sırada kocan sarhoş ve bir tane kız ile ve gelip salona geçip yapıyorlardı sen ise bu sesleri duyunca salona indin ve gördüğün şey ile başından kaynar sular dökülmüştü. Hiç bir şey demeden direkt olarak yatak odanıza çıktın ve mutsuz ve üzgün bir şekilde uyudun. Sabah olunca taiju uyanmış ve giyinmişti ve koltukta yatan çıplak kızı görünce sinirlendi ve aklına dünkü gece geldi hızla ortak odanıza gidip yatağa oturup seni koynuna alıp sırt üstü yatırıp karnını okşayıp senden dün gece için özürler dileyip dudağına buse kondurduktan sonra salonda yatan kızı giydirip uyandırıp evden kovdu ve daha sonra kardeşlerinin kafalarını kırdı ve akşam senin için romantik bir ortam hazırladı.
Koko: koko bonten ile beraber ortaklarının açtıkları olan bara gitmişlerdi ama sana haber vermeyi unutmuştu. Sonucunda fazla içki içip sarhoş olmuştu ve eve bir tane kız ile eve gelip yapmıştı sen de odadan koko'yu karşılamak için çıkmıştın fakat gördüğün manzara ile neye uğradığını şaşırmıştın. kırılmıştın ağlayarak hemen odana çıktın ve sabaha doğru anca uyuyabilmiştin. Sabah olunca koko uyanmış yanında ki kızı görünce şoka girmişti ve iğrenerek duşa girmiş ardından güzelce giyinmiş ve senin yanına gelmişti seni öyle görünce kendisini öyle gördüğünü anladı ve sana sarılıp karnını okşadı ve odadan çıktı. Çıktığı gibi adamlarına kızı öldürtüp yeni koltuk takımı aldırmaya gönderdi akşam senin için harika bir sürpriz hazırladı.
EVET MİNİK DORAYAKİLER BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM SEVEREK VE BEĞENEREK OKURSUNUZ OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN BYE BYE MİNİK DORAYAKİLER 🤎🤎🤎