Konu: başka bir şehre seyahat ediyoruz orada uzun süre kaldıktan sonra dönüyoruz ve ilişkiye giriyoruz.
Not: smut içeriktir ve tepki 7 nin 2. Bölümüdür keyifli okumalar ❤️❤️
Kazutora: sen uzun seyahatten dönüp kazutora'ya sürpriz yapmak amacıyla onun evine gitmiştin zili çaldın kapıyı açan kazutora size şaşkınlıkla bakıyordu. İlk adımı siz atarak ona sıkıca sarılıp azgın bir şekilde "seni özledim bebeğim sen de özledin mi?" demiştin kazutora sana dayararak "özledim bebeğim ve bu özlemimi şimdi sonlandıracağım"diyerek sana karşılık verdi. Seni kucağına alıp yatak odasına götürdü. Odaya geldiğinizde seni yatağa yatırıp boynuna izler bırakmaya başlamıştı. Boynuna izler bırakırken sizi soymaya başladı. Tamamen soyduktan sonra elini vajinana götürüp okşamaya başlamıştı.
Sen ise inlemeye başlamıştın. Kazutora vajinanı okşarken senin o bal gibi dudaklarını öpmeye başladı. Öpüşmeye dillerinizi de eklemişti. Dilleriniz dans ederken kazutora'nın eli vajinanı okşamaya devam ediyordu. Sen ise kazutora 'ya sıkı sarılıyordun. Kazutora elini vajinadan çekip göğüslerini emmeye başlamıştı. Bir göğüsünü emerken diğer göğüsünü yoğuruyordu.
Sen kazutora'nın kafasını tutamaya başlamıştın. Sen dayanamayarak " kazutora dayanamıyorum artık içime gir" demiştin. Kazutora piç smile atıp sana "tatlım ilk önce penisimi ağzına alman gerekiyor~~" demişti. Sen yatakta dizlerinin üstüne oturup kazutora'nın penisini ağzına almıştın. Bir kaç dakika ağızında gel git yaptıktan sonra kazutora ağızına boşalıp seni yatağa sırtüstü yatırıp içine sert bir şekilde girmişti. Sen çığlık atmıştın. Bir kaç dakika geçtikten sonra ikinizde boşalmıştınız.
Baji: Baji senin gelmeni sabırsızlıkla bekliyordu. Sen salı günün gecesinde Tokyo 'yo gelmiştin. Geldiğinde direkt olarak baji'nin evine gitmiştin. Kapıyı heyecanla çalmıştın kapıyı açan baji sizi karşısında görünce piç smile atıp sizi hızla evin içine çekip kapıyı kapatmıştı. Sen hızla ilk adım atarak baji'nin dudaklarını öpmeye başlamıştın.
Baji sana sert karşılık veriyordu bu nedenle öpüşmeniz derinleşmişti. Siz öpüşmeye devam ederken baji senin kıyafetlerini çıkarmaya başlamıştı. Şimdi ise tamamen çıplak bir şekilde baji'nin karşısında duruyordun. Öpüşmekten nefes nefese kalınca dudaklarınızı ayırmıştınız.
Baji sizi kucaklayıp hızla yatak odasına götürüp yatağa atınca üzerine çıkıp dudaklarını tekrar öpmeye başladı. Sen şartları eşitlemek için onu soymaya başlamıştın. Baji'yi sadece boxer ile bırakmıştın. Ardından baji'nin kaslarını okşamaya başlamıştın. İkinizde kısık sesler eşliğinde inliyordunuz. Baji elini vajinana götürüp okşamaya başlamıştı. Siz ise baji'nin altında kıvranmaya başlamıştın.
Baji vajinanı okşarken de göğüslerini de emiyordu. Artık sınırına gelmiştin ve boşalmıştın senin suların baji'nin eline bulaşmıştı. Baji parmaklarını senin ağızına sokmuştu. Sen hiç itiraz etmeden baji'nin parmaklarını emiyordun. Bir kaç dakika sonra parmaklarını ağızından çıkardı. Daha sonra vajinanın hizasına gelip vajinanı dili ile yalamaya başladı. Sen ise deliler gibi inliyordun.
Baji dili ile sizin g noktanıza baskı yapıyordu. Siz iyice kıvama geldikten sonra baji'nin ağızına boşalmıştınız. Baji vajinanızdan uzaklaşıp boxer'ı çıkartıp içinize girmişti. Dakikalar sonra sizin içinize boşalıp sizi banyoya götürdü.
Chifuyu: chifuyu senin Tokyo'ya geldiğini öğrenince seni evine çağırmıştı. Sen de kabul edip gitmiştin. Chifuyu ise yatak odasında romantik bir ortam hazırlamıştı. Sen sonunda chifuyu'nun evinin önüne gelince zile basmıştın. Kapıyı hızla açan chifuyu sizi içeri alıp kapıyı kapattı. Chifuyu sizi yatak odasına doğru sürüklemeye başlamıştı. Siz buna anlam verememiştiniz odaya geldiğinizde ortamın ne kadar mükemmel olduğunu görmüştün.
Hızla chifuyu'nun kucağına atlayıp dudaklarına yapışmıştın. Karşılık veren chifuyu öpüşmeye dillerinizi katıp öpüşmeyi derinleştirmişti. Sizi güllerle kaplı olan yatağa sırtüstü yatırıp sizi soymaya başlamıştı. Sonunda seni soyduktan sonra kendisini soymuştu. Kendisini de soyduktan sonra üzerine uzanıp boynuna izler bırakmaya başladı. Siz ise chifuyu'nun muhteşem kokusunu içine çekiyordunuz.
Boynunuzdan ayrılan chifuyu bu sefer gögüslerinize dadanmıştı. Bir göğüsünü emerken diğerini ise eli ile yoğuruyordu. Siz kıvranırken o göğüsleriniz ile meşguldü. Biraz zaman geçtikten sonra göğüsünden ayrılıp vajinanın hizasına gelip yalamaya başladı. Sen o kadar iyi hissediyordun ki derin inlemeler çıkıyordu dudaklarından chifuyu daha hızlı yalamaya başlamıştı. Sen daha fazla dayanamadın ve chifuyu'nun ağızına boşaldın. Chifuyu hepsini yutup size yukarıdan bakmaya başladı.
Kendisini deliğine konumlandırıp içine girmişti. Çok ani olunca siz çığlık atmıştınız. Chifuyu dudaklarına yapışmıştı. O seni fena becerirken dudaklarını ise kanatacak kadar öpüp yalıyordu. En sonunda ikinizde dayanamayarak boşalmıştınız. Seni kucaklayıp banyoya doğru ilerlediniz.
Hanma: uzun yolculuktan sonra sonunda Tokyo'ya gelmiştin. Sevgilin hanma'yı fazlasıyla özlemiştin. Tokyo'ya geldiğin gibi hızla hanma'nın evine doğru yol aldın. Hanma ise evinin balkonunda sigara içiyordu. Sen hanma'nın evinin önüne gelince zile basmıştın. Hanma kapıyı açtığında seni görmeyi beklemiyordu. Seni hızla içeriye çekip kapıyı kapatmıştı.
Sizi salona götürdü ve koltuğa yatırıp kıyafetlerini bir çırpıda yırtıp uyarı vermeden 3 parmağını aynı anda vajinana sokmuştu. Sen acıdan çığlık atmıştın. Parmaklarını içinde gezdirmeye başlıyordu ve bu senin dayanmanı engelliyordu. En sonunda dayanamayıp hanma'ya " hanma dayanamıyorum geliyorum" dedin. Hanma pis pis sırıttıktan sonra sana " boşal bebeğim tadını özledim" dediği anda boşalmıştın. Hanma hiç bir suyunu boşa harcamadan yutmuştu.
Hanma seni dizlerinin üzerine oturtup penisini ağzına soktu. Ellerinden birini kafanın arkasına atıp sert bir şekilde penisine bastırmıştı. Hanma homurtular çıkarmaya başlamıştı. Biraz zaman sonra ağızına boşalan hanma sana emir verir bir dille " hepsini yut " dedikten sonra onun tüm menilerini yutmuştun.
Daha sonra hanma senin içine sert bir şekilde girmeye başladı. O kadar hızlı giriyordu ki canın yanıyordu. Fakat ilerleyen vakitlerde bu acı zevke dönüşmüştü. Sen o kadar çok inliyordun ki hanma hızına daha fazla hız katarak senin içine git gel yapıyordu. İkinizde boşaldıktan sonra hanma üzerine ince bir çarsaf örtüp altını giyindikten sonra balkonda sigara içmeye başlamıştı.
Evet 7. Tepkinin 2. Partı bitti umarım severek okursunuz lütfen yorum ve oy vermeyi unutmayınız sizleri seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın minik kelebekler❤️❤️❤️❤️