Tepki 34

1K 27 13
                                    

konu: küçük kardeşleriyiz ve onlardan habersiz bir çetedeki kavgada polislere yakalanıp hapse atılsak

Olacak karakterler;

Shinichiro , ran , baji , naoto , draken

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM 💛💛💛

Shinichiro: shinichiro dükkanda çalışırken büyük babanız shinichiro'yu arayıp senin hapse girdiğini söylemişti hızlıca dükkanı arkadaşı takeomi'ye emanet edip yanınıza ziyaretçi olarak gelip sana bu durum için fazlaca kızdı ve üzüldü.

Ran: ran rappongi sokaklarında gezerken bir anda herkes seninle ilgili bir şeyler konuşuyordu ve ran onlara sorunca senin hapse girdiğinin haberini alınca sana fazlasıyla kızmıştı ve bu kızgınlığını seni ziyaret ederek çıkarmıştı.

Baji: baji bazı senin hapse girdiğini duyunca seni ziyaret edip hem sana kızıyordu hem de kafana uzun ince çubuk ile vuruyordu.

Naoto: naoto ofisinde evrakları inceleyip imzalarken senin sesini duymuştu odasından çıkınca seni hapse attıklarını öğrenmişti senin 1 hafta sonra çıkmanı sağlamıştı fakat seni baya sert bir şekilde azarladıktan sonra seni eve tıktı.

Draken: draken toman da olan bir toplantıda iken bir tane telefonu çalınca açmak zorunda kaldı açtığı gibi damarları sinirden belli oluyordu kimseye bir şey demeden karakola gelip seni ziyaret edip sana fazlaca bağırıp kızıyordu.

EVET MİNİK DORAYAKİLER BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM SEVEREK VE BEĞENEREK OKURSUNUZ SİZLERİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN BYE BYE MİNİK DORAYAKİLER 💛💛💛



Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin