Konu: onları ölecekleri zaman kurtarıyoruz
Olacak Karakterler; Baji , İzana , Kakucho , Kisaki , Draken ve Emma
KEYİFLİ OKUMALAR MİNİK DORAYAKİLER 💜💜💜
Not: Bu bölüm fazla uzun olabilir.
Baji: Walhalla ile Toman savaşıyordu. Ortam fazlasıyla gerilmişti. Sen walhalla üyeleri ile savaşırken gözüne Kisaki takılır ve kulağını ona verirsin. Kisaki Walhalla'nın lideri olan Hanma ile konuşuyordu. Amacının Kazutora'yı kışkırtıp Baji'yi öldürmekti. Sen ise bu planı duymuştun ve tetikte bekliyordun. İşte o an gelmişti. Kazutora tam Baji'yi bıçaklayacakken durdurmuştun. Herkes sana şokla bakarken sen Kisaki'nin planını anlatararak hem Baji'yi kurtarmış hem de Kisaki'yi tomandan attırmıştın.
İzana: Tenjiku ve Toman savaşıyordu. İzana Takemichi'yi yumruklarken Mikey , Draken ve Hina gelmişti. Ortam daha çok gerilmişti. İzana ve Mikey teke tek savaşmaya başlamıştı. Tenjiku kaybetmeye yakındı. Kakucho İzana'ya kaybettiklerini ikna ederken Kisaki silahla Kakucho'yu vurunca ortamda derin bir sessizlik oluşmuştu. Daha sonra Kisaki yine Kakucho'yu vuracakken İzana Kakucho'nun önüne geçerek kendi feda edecekti. Sen bunu fark etmiştin. Kisaki tam İzana'yı vuracakken sen hemen Kisaki'nin üzerine atlayıp Kisaki'yi durdurmuştun. Herkes sana şok ve hayranlıkla bakıyordu.
Kisaki: Kisaki Takemichi'den kaçarken yolda duruyordu. O sırada yolda gelen kamyonu fark ettin. Hemen Kisaki'yi kenara iterek onu kurtarmıştın. Kisaki sana şokla bakıyordu. Sen ise Kisaki'ye sımsıkı sarılıyordun. Kisaki şaşkınlıktan normal haline gelince senden ayrılıp ayağa kalktı ve sana teşekkür ettikten sonra uzaklaştı.
Draken: Takemichi ve Senju lunaparkta eğleniyordu. Bir cafe de oturduktan sonra Senju iki dakikalığına ayrılmıştı. Takemichi ise Senju'yu korumak amacıyla dışarı çıkarken Rokuhara Tandai çetesinin bir kaç adamı Takemichi'ye silah doğrultmuştu. Önüne Senju geçecekken Takemichi Senju'yu kenara itmişti. Daha sonra Draken Takemichi'nin önüne geçmişti. Draken tam vurulacakken silahlı adamlara saldırmıştın. Böylelikle Draken kurtulmuştu. Takemichi sana minnettarlıkla bakıyordu.
Emma: Emma, Mikey , İzana , Takemichi , inui Shinichiro'nun mezarına ziyarete gitmişlerdi. Mikey Takemichi'den Emma'yı uzaklaştırmasını istemişti. Takemichi Emma'yı uzaklaştırmıştı. Emma takemichi ile kendisine içicek alırken Kisaki ve Hanma tam Emma'ya beyzbol sopası ile vuracakken sen Kisaki ve Hanma'yı durdurmuştun. Emma sana minettarlıkla bakıp teşekkür etmişti.
EVET MİNİK DORAYAKİLER BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM SEVEREK OKURSUNUZ. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN HOŞÇAKALIN 💜💜💜