Konu: Biz onlarla merdivenleri çıkıyoruz. Onlar elimize yanlışlıkla dokunuyorlar ve bize "Merhaba hanımefendi pardon" demiş ve bizde onların kibarlığını görüp onlardan hoşlanıyoruz. Onlar arkadaşlarından öğreniyor
Olacak Karakterler; Ran , Hanma , İzana , Mikey , Mitsuya , Taiju , Kakucho
KEYİFLİ OKUMALAR 💟💟💟
Ran: Ran senin ondan hoşlandığı kardeşi Rindou'dan duyunca yüzünde hafif bir sırıtış oluşmuştu. Daha sonra seni fark edince yanına gelip tekrar elini tutup " çok güzelsin bebeğim" dedi ve yürümeye devam etti.
Hanma: Hanma kendisinden hoşlandığını Kisaki'den öğrenmişti. Hanma aklında bir şeyler kurup sırıtmıştı. Seni gördüğü anda bileğinden tutup kendine çektikten sonra dudaklarını öper. Ardından "Ben de senden hoşlanıyorum" dedi.
İzana: İzana senin ondan hoşlandığını Kakucho'dan duyumuştu. Duyduğun anda sırıttı ve seni ilk gördüğü yerde bileğinden tutup kendisine çekip " seni kraliçem yapacağım bebeğim" der ve kolunu omuzuna dolayarak ilerler.
Mikey: Mikey senin kendisinden hoşlandığını Draken'den duyunca yanakları pespembe olmuştu. Daha sonra sana sarılıp yanağını öptükten sonra "ben de senden hoşlanıyorum" der.
Mitsuya: Mitsuya Hakkai'den öğrenmişti. Daha sonra senin için güzel bir elbise dikmişti. Diktikten sonra yanına gelip "Benden hoşlandığını duydum ve ben de senden hoşlanıyorum. Bu elbise senin için" der ve elbiseyi sana verir.
Taiju: Kokonoi'den öğrenmişti. Öğrendiği anda ilk başta şok olsa da sonradan gülümsemişti. Seni gördüğü anda kucağına alıp "Artık benimsin" der.
Kakucho: İzana'dan öğrendiğinde yüzü pembeleşmiş ve telaşlanmıştı. Seni gördüğü anda yanına gelip "Bende senden Hoşlanıyorum" der ve sana sıkıca sarılır.
EVET MİNİK DORAYAKİLER BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM SEVEREK VE BEĞENEREK OKURSUNUZ. OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN HOŞÇAKALIN MİNİK DORAYAKİLER 💟💟💟
NOT: Diğer kalan istek tepkileri yazın yazacağım minik dorayakiler.