Tepki 76

777 28 28
                                    

Konu: Mikey ile Draken aynı kıza aşık olsa


Not: kısa oneshot gibi olacak


keyifli okumalar 💜💜💜


Olacak karakterler;

Mikey ve Draken


Draken ve Mikey aynı kıza aşık olmuşlardı fakat ikisi henüz aynı kıza aşık olduklarının farkında değildi. Draken duygularını çok belli eden biri değildi. Ama nedense Y/N dendiği zaman tüm aşk duygusu ortaya çıkıyordu. Aynı şey Mikey için de geçerliydi. Sadece tek fark Mikey duygularını rahatlıkla gösterebiliyordu sadece ağlamasını gösteremiyordu. Bir gün şans eseri Draken ve Mikey sevdikleri kız hakkında konuşurken iki de aynı kızı sevdiklerini anladılar. İkisi birbirlerine şaşkın ifadeyle bakıyorlardı. Kim Y/N ile olacaktı. Draken sevdiği kızı elde etmek çabalar Mikey de çabalıyordu. Y/N Mikey ve Draken'in kendisine aşık olduğunu öğrenince hem şok hem de endişe duygularını yaşadı. Ya ikisi kendisine sahip olabilmek için savaş başlatırsalar ya arkadaşlıkları bozulursa diye düşünmeden edemedin. Bir şeyler bulmalıydın. Ama ne olabilirdi. Sen buluna kadar Toman 2 ye bölünmüştü. Duyduğun şey ile kendini fazlasıyla suçlu hissettin ama Toman'ı tekrar bir araya getirmeliydin ama nasıl olucaktı. Her ikisini seçmek aklına geldi zaten sen hem Mikey'e hem de Draken'e aşıktın bu nedenle hemencik ikisinin bulunduğu yere gittin.


Y/N: Mikey , Draken size bir şey demem gerek

Mikey: seni dinliyoruz Y/N-Chin

Y/N: ben kimle olacağıma karar verdim ikinizi seçiyorum

Draken-Mikey (aynı anda ): Ne!?

Y/N: duydunuz ben ikinize de aşığım ve ayrıca sırf benim yüzümden toman ikiye bölünmüş tekrar toman'ın birleşmesi için bunu yapmam gerekiyordu. Birinizi görüp diğerinizi görememem beni iyi hissettirmezdi. Umrım beni anlarsınız.


Draken ve Mikey birbirine baktıktan sonra kararlarını verirler.

Draken-Mikey (aynı anda ): Kabul ediyoruz


böylelikle ne Toman bölündü ne eski dostlar düşman oldu her şey güzel sonuçlar ile bitti. O günden sonra artık 2 sevgilin vardı.


Evet minik dorayakiler bir bölümün daha sonuna geldik umarım severek ve beğenerek okursunuz geri kalan 4 istek yarın yayınlanacaktır şimdiden herkesten özür dilerim  sizleri seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın 💜💜💜

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin