Tepki 18

1.2K 24 47
                                    

konu: onların fotolarına shop yapıp etekli hallerini doğum günlerin de her yere assak

NOT: Herkese merhaba minik dorayakiler bölüm geç geldiği için özür dilerim bugün bütün istekleri yapacağım eğer isteklerini yazmadığım olursa lütfen dm den yazın yorumlarda görmek zor oluyor umarım beğenirsiniz ve herkesin kurban bayramı mübarek olsun keyifli okumalar dilerim❤❤❤

Mikey: bugün onun doğum günüydü kendisi o kadar mutluydu ki senin duvara astığın fotoğraf yüzünden mutluluğu sinire dönüşmüştü neredeyse karanlık dürtüsünü açacaktı fakat yanında olan draken onu sakinleştirdi.

Draken: doğum gününü pek kutlayan bir insan olmasa da sonuçta mutlu olduğu bir gün idi. senin şehirdeki duvarlara astığın o fotoğraf ile mutluluğu sönmüş yerine adeta hayattan bıkmış bir hali devreye girmişti.

Mitsuya: mutlu mesut eve giderken gördüğü resim ile adeta hayal kırıklığına uğradı en güzel gününde kim yapar diye düşünüp kardeşleri için mutlu rolü oynayarak eve gitti.

Hakkai: hakkai böyle bir fotoğraf gördüğü an aklına direkt olarak sen geldin fakat o sakince evine gitti senin doğum gününde ise senin rezil olduğun bir anı tüm tokyo şehirlerine astı.

Kazutora: senin yaptığını anladı ve kafana demir sopa geçirdi.

Baji: gördüğü gibi sinir küpüne dönen baji intikamı en kötü şekilde aldı.

Chifuyu: ne yapacağını bilememişti üzgün bir şekilde etrafındaki insanlara bakıyordu insanlar ise ona gülerek bakıyordu. Chifuyu o olay unutulana kadar evden asla çıkmadı.

Hanma: gördüğü fotolar ile sinirden kahkaha atıp ortama gerginlik katıp sen den öcüsünü aldı.

Kisaki: şöhretini düşünen kisaki bunu yapmanıza asla izin vermez kendisi yerine senin rezil olduğun bir anı tüm tokyo sokaklarına asılmıştı.

Pah-chin: gördüğü gibi sinirlenen pah seninle olan tüm iletişimini kesip seni her yerden engellemişti.

Peh-yan: fotoları gördüğü gibi tanıdığın bütün insanları sana düşman ettirmişti.

Ran: fotoları gördüğü gibi seni kaçırıp sana demir sopa ile işkence etti. Bu adam roppongi de çok ünlü bir isim.

Rindou: ran abisi ile aynı.

Smiley: gülümsemesi sönmüş yerine sinirli bir hal almıştı seni tahtalı köye postaladı.

Angry: sinirden ağlayan souya seni pişman etti.

Taiju: bu senin senin kız ya da erkek olmana bakmadan gebertir.

Shinichiro: üzülmüştü güzel günü bozulmuştu morali bozuk bozuk eve gitti.

Wakasa: umursamadan şekerini yiyerek eve gitti.

Benkei: insanlar fark etmeden kendisi fark edip hepsini toplamıştı.

izana: sinirli bir şekilde fotoya bakıp her yerden fotoları toplamaya başladı.

Kakucho: bu adama yapılmaz ha yaptın diyelim kakucho şokla fotoğrafa baktı daha sonra ise sakince tüm fotoları toplamaya başladı.

Sanzu: bu psikopat adam senin yaptığını anlayıp senin evine baskın yapıp seni katanası ile gebertti.

Takeomi: asla bakmadan yoluna devam etti. Kendisine gülen her insanı ise öbür dünyaya yolluyordu.

Kokonoi: parası ile bir gözlemci tutup senin yapmak istediğin şeyi durdu ve seni esir etti.

İnui: fotoğrafa baktı ve aklına ilk isim sen geldin ve o gece tokyo'nun shibuya şehrin de bıçaklanarak öldürüldün.

Takemichi: geleceği değiştireceğim diye o fotoğrafı görmeyip tüm haftalar boyunca dalga konusu oldu fakat asla ne için olduğunu ne anlıyordu ne de biliyordu.

Akkun: şoka girmiş bir şekilde fotoğrafa bakıyordu ve hepsini sökmeye başladı.

Takuya: ne yapacağını bilemedi.

Yamagishi: takuya ile aynı.

Makato: görmedi ki bir şey yapsın.

Muto: yaşamıyorsun...

Shion: gebertti seni.

Kanji: hayatta değilsin.

Chome , Chonbo , Choujo: seni yaşatmadı.

South: bence yapma.

Naoto: islah evine girdin.

Evet minik dorayakiler bir tepkinin daha sonuna geldik umarım severek okursunuz oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum bir sonraki bölüm de görüşmek üzere bye bye<333

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin