Konu: biz kızız onların düşmanıyız. Onların çete toplantısında gizlice onları dinliyoruz ve bunu fark ediyorlar.
Keyifli okumalar 💝💝💝
Olacak karakterler;
Mikey , İzana , Kanji , Draken , Ran , Rindou , Sanzu , Mitsuya , Baji
Mikey: Toplantı yapıyordu ve senin onları gizlice dinlediğini fark edince senin adını seslenip saklandığın yerden çıkmanı sağlar. Saklandığın yerden çıkınca seni sorgular ve bir daha yapmaman için uyarır ve konu böylelikle kapanır.
İzana: İzana toplantı sırasında sen tarafından gizlice dinlendiğini fark edince seni adamlarına dövdürtüp seni sorgular. Sorguladıktan sonra seni tehdit edip ensenden tutup bulundukları yerin dışına fırlattırır.
Draken: Draken seni fark ettiği anda neden böyle bir şey yaptığını sorar. Seninle normal bir şekilde konuşup gitmeni söyler.
Mochi: seni fark ettiği anda seni yakandan tutup yere fırlattıktan sonra seni sorgular. Seninle daha fazla uğraşmak istemediği için seni ensenden tutup çıkışa fırlatır.
Ran: senin toplantıyı gizlice dinlemeni fark ettiği anda copu alır ve kafana geçirir ardından sana işkence edip neden dinlediğini sorar.
Rindou: Senin gizlice toplantıyı dinlediğini fark eden Rindou hemen seni yakandan tutup havaya kaldırır ve sana neden onları dinlediğin ile ilgili sorular sorduktan sonra seni sertçe yere fırlatır.
Sanzu: böyle bir şeyi fark ettiği gibi bir şey demene izin vermeden seni katanası ile öldürdükten sonra bir kenara atar ve toplantıya devam eder.
Mitsuya: Mitsuya sen tarafından toplantının dinlediğini fark edince seni yanına çağırıp sorgular. Fakat daha sonra sert yanı ile kovar.
Baji: baji dinlediğini fark edince sana bağırır ve sorgulamaya başlar. Ardından seni bulundukları yerin biraz uzağına fırlatır ve işine devam eder.
evet minik dorayakiler bir bölümün daha sonuna geldik umarım severek ve beğenerek okursunuz sizleri seviyorum oy ve yorumları unutmayınız. Bir kaç önceki bölümüm de demiştim Draken x reader kitabıma da bakabilir misiniz sizleri seviyorum bye bye minik dorayakiler 💝💝💝