Tepki 12

1.4K 28 24
                                    

konu: bunlarla yakın arkadaşız ve onlar her randevuya çıktıklarında onları takip etsek

Mikey: Sizin kendisini takip ettiğinde sizinle arasına mesefa koydu. adam bunu garip buldu.

Draken: sizinle iletişimini kopardı. Çünkü adam tırsttı.

Mitsuya: size nedenini sordu. Çünkü yaptığınız şey hiç hoş hareket değil ona göre.

Hakkai: bu durum kendisini rahatsız ettiği için sizinle bir süre iletişimini kesti.

Kazutora: oda seni takip ederdi. ve ikiniz bu şekilde birbirinizi takip eder dururdunuz.

Baji: sizinle tüm iletişimini keser hatta sizin yandere olduğunuzu düşünür.

Chifuyu: durumu sizinle konuşup halletmeye çalışır.

Hanma: sizinle bu olay ile dalga geçer.

Kisaki: sizi gebertir böyle bir şey yapsanız.

Pah-chin: sizinle konuşup olayı çözmeye çalışırdı.

Peh-yan: pah-chin ile aynı

Ran: sizin kendisinden hoşlandığını düşündü ve size çıkma teklifi etti.

Rindou: rahatsız olduğunu söyledi kesmen ile ilgili şeyler söyledi sana.

Smiley: sizinle olan tüm bağını kesti.

Angry: smiley ile aynı

Taiju: ölmek istemiyorsan kesmelisin.

Shinichiro: rahatsız olur ve sana mesafeli davrandı.

Wakasa: seninle olan bağını kopardı. ve senden uzak bir yere taşındı.

Benkei: adam sana iyi misin bakışları atıp seni her yerden engelledi.

İzana: oda seni adamları ile takip etti.

Kakucho: bu yaptığına anlam veremedi seninle bu konu hakkında konuşmaya karar verdi.

Sanzu: seni gebertirdi.

Takeomi: seni takmazdı ne bok yersen ye fazla ileri gitmediğin sürece umurunda değilsin.

Kokonoi: sana para vererek takip etmeni durdururdu.

İnui: rahatsız olduğunu sana söyler ve bırakman için seninle konuşmak isterdi.

Takemichi: sen den uzaklaşırdı çünkü adam tırsttı sizden.

Akkun: sana neden yaptığını sordu.

takuya: senden biraz tırsttı ve sizle olan iletişimini kesmeye karar verdi.

Yamagishi: sizin neden böyle yaptığınızı sordu. artık daha az sizinle takılıyor.

Makato: yamagishi ile aynı.

Muto: ne yapacağını şaşırdı sen den açıklama bekliyor.

Shion: oda seni tepki ediyordu.

Kanji: bu adam seni tarihe gömer be.

Chome: sana hesap sordu.

Chonbo: rahatsız oluyordu ve bunu sana dile getirdi.

Choujo: seninle bununla ilgili seni uyardı.

South: yaşam belirtin yok.

Naoto: ıslah evine tıktı seni.



evet bir tepki daha bitti umarım severek okursunuz beğenmediğiniz yer olursa yazabilirsiniz yorumlara veya dm e sizleri çok seviyorum kendinize iyi bakın minik dorayakiler<3333


Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin