Tepki 96

413 19 10
                                    

Konu: Ünlü bir dövüşçüyüz bir gün önemli bir müsabakamız oluyor ve onlar bizi kuliste bekliyorlar geldiğimizde yüzümüze tekme yediğimizi ve burnumuzun kanadığını görüyorlar.

Olacak Karakterler; Mikey , İzana , Baji , Mitsuya , Hanma

KEYİFLİ OKUMALAR 💚💚💚💚

Mikey: Mikey senin burnun kanadığını ve yüzüne tekme yediğini görünce anlık karanlık dürtüsü ortaya çıkar. Sen durdurmaya vakit bulamadan adamı eşek sudan çıkmışa benzetir. Hem adamı döver hem de ağır küfürler eder.

İzana: İzana seni o halde görünce ilk bir kaç saniye transa girer. Fakat kendisini toparladıktan sonra dövüştüğün adamın olduğu sahneye çıkar ve adamı tek bir tekme ile yere serdikten sonra sana zarar verdiği ile ilgili şeyler söyleyip adamı top gibi tekmeler.

Baji: Seni o şekilde gören Baji eline demir levye alıp adamın kafasına vurur ve daha sonra adamın arabasını ateşe verip video çekip internette paylaşır.

Mitsuya: Mitsuya seni öyle gördüğü anda ilk yardım yaptıktan adamı döver ve senin başını öper.

Hanma: Seni o halde gördüğü sinirlenir ve adamın yanına gidip dişleri kırılana kadar adamı döver daha sonra admı kaleye top atar gibi fırlatır.


EVET MİNİK DORAYAKİLER BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK UMARIM SEVEREK VE BEĞENEREK OKURSUNUZ. OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN. AYRICA KİTABIM 83,6 BİN OKUMA OLMUŞ HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM NİCE BÜYÜMELER DEMEK İSTİYORUM.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN BYE BYE MİNİK DORAYAKİLER 💚💚💚💚

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin