konu: bize şiddet uygulayan eşten ayrılıp onlarla evlensek ( 1 tane çocuğumuz var )
Mikey: çocuğunuz olsa bile sizinle evlenirdi. çocuğunuza kendi evladı gibi sevip onun her istediğini yapardı.
Draken: sizinle evlenir çocuğunuzu kabul eder ve onun için en iyi baba olmak için çabalardı.
Mitsuya: çocuğunuzu kabul edip sizle evlenmişti. Hatta düğünde çocuğunuza en güzel kıyafeti dikmişti.
Hakkai: kabul etmezdi. çünkü abisinin çocuğa bir şey yapacağını düşündüğü için sizinle evlenmezdi çünkü çocuğunuzu bırakamayacağınızı biliyordu.
Kazutora: hayatta kabul etmezdi kendi genlerinden oluşan bir çocuk istediği için kabul etmezdi.
Baji: asla kabul etmezdi çünkü kendisine benzeyen bir çocuk istiyor. bu nedenle sizinle ne evlenir nede çocuğu kabul ederdi.
Chifuyu: kabul ederdi çocuğa baba yokluğunu asla hissetirmezdi size ve çocuğunuza iyi bakardı.
Hanma: hanma da asla kabul etmezdi. Oda kendisinden oluşan bir çocuk istiyordu. Ya çocuğu bırakıp onla evleneceksin yada evlenmeyeceksin.
Kisaki: hayatta kabul etmez. O başkasının çocuğuna babalık yapmaz.
Pah-chin: kabul ederdi. çocuğunuza ve sana çok iyi bakardı.
Peh-yan: kabul etmezdi. çünkü kendisinden bir çocuk getirmeni istiyordu.
Ran: hayatta kabul etmez seni başkasından olan çocuğu asla kabul etmez. Ran ile evleneceksen çocuğundan vazgeçmen gerekiyor.
Rindou: abisi neyse kardeşi de aynı.
Smiley: kabul ederdi çocuğun kendisinden olmasını istese de asla çocuğunuza kötü davranmaz onu en mutlu çocuk yapardı.
Angry: çocuğunuza şefkatli davranır ona kötü günleri unutturmaya çalışırdı.
Taiju: asla kabul etmez seninle de evlenmezdi.
Shinichiro: kabul ederdi. Seni ve çocuğunu dünyanın en mutlu iki inasanı yapardı.
wakasa: çocuğu asla kabul etmezdi. kendisinden istiyor çocuğu.
Benkei: wakasa ile aynı
İzana: ikinizi de kabul ederdi. Mutlu mesut yaşardınız.
Kakucho: izana ile aynı zaten bu adam , adam gibi adam o yüzden daima mutlu mesut yaşadınız.
Sanzu: asla kabul etmez gerekirse çocuğunuzu gebertirdi. Bu adam yapar mı yapar.
Takeomi: kabul etmezdi. çünkü çocuk istemiyordu.
Kokonoi: sizi prensesler gibi yaşatırdı.
İnui: çocuk istemiyor. bu yüzden sizle evlenmezdi.
Takemichi: sizi her şeyden korur mutlu olmanız için her şeyi yapardı.
Akkun: ikinizi de kabul eder ve mutlu mutlu yaşardınız.
Takuya: ( fikir tükendi kusura bakma )
Makato: takemichi ile yanı
Muto: kabul etmez evlilik yok
Shion: mutlu mesut yaşardınız. Çocuğunuz ile çılgınlar gibi eğlenip vakit geçirirdi.
Kanji: ikiniz ile de uğraşacak vakti yok o yüzden evlilik olmadı.
Chome: asla kabul etmek istemese de kabul eder fakat çocuğunuzla pek ilgilenmez.
Chonbo: kabul etmez. o lanet olası bir çocukla yaşamak istemiyor.
Choujo: çocuğu istemediği için sizinle evlenmedi.
South: hayatta kabul etmez o çocuğu.
Naoto: gül gibi hayatınızı yaşarsınız
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik umarım severek okursunuz oy ve yorum atmayı unutmayınız sizleri seviyorum minik dorayakiler bye bye