Konu: başka bir şehire seyahat ediyoruz ve uzun süre kaldıktan sonra dönüyoruz ve ilişkiye giriyoruz.
Not: bu tepki bir kaç parta ayrılacak çünkü 38 erkek yazacağım ve bu bölüm smut içeriktir. Ayrıca yeni karakter olarak naoto ve south geldi. Uyarı bittiğine göre bölüme geçebilirsiniz keyifli okumalar ❤️
Mikey: sizi fazlasıyla özlemişti. Uzun süreden sonra sonunda gelmiştiniz siz onun evine gitmeye karar verdiniz. Evinin önünde durup zile bastınız. Size kapıyı açtığı gibi içeri aldı ve hızlı adımlarla odasına doğru sürüklemişti. Odaya geldiğinizde sizi nefessiz bırakana kadar öpmüştü daha sonra sizin kıyafet ve iç çamaşırlarınızı çıkarıp odanın bir köşesine fırlatmıştı.sizi yatağa sırtüstü yatırıp boynunuza iz bırakmaya başladı. Mikey boynunuza iz bırakırken eli yavaş yavaş aşağıya doğru gidiyordu. Eli tam vajinanıza orta ve yüzük parmağını sokmuştu. Sen deliler gibi inlerken mikey daha hızlı parmakları ile ileri geri yapıyordu. En sonunda boşalmıştın. Mikey seni kaldırıp diz çöktürdüğünde ağzını açtırdı ve penisini ağzına soktu. Eli kafanın arkasından sıkıca tutup daha fazla bastırıyordu. Biraz zaman sonra mikey boşalmıştı seni yatağa sırtüstü yatırıp içine girmişti. Özellikle senin g noktana baskı yapıyordu. Kısa süre sonra ikinizde boşalıp banyo gidip yıkandınız.
Draken: siz uzun süreden sonra Tokyo'ya dönmüştün.ilk olarak draken'in evine gelmiştin. Kapıyı çalıp beklemeye başladın. Kapıyı açan draken sizi gördüğü gibi içeri çekti kapıyı kapattı ve sizi soymaya başladı. Tamamen soyduktan sonra parmağını hiç bir uyarı vermeden deliğine sokmuştu çok ani olduğu için sen fazla sesli inlemiştin daha sonra draken seni salonda bulunan tekli koltuğa oturtup işine devam etmeye başladı. Daha sonra draken sadece size özel olan vibratörü çıkartıp en yüksek ayara getirtip vajinanıza doğru sürttü. Siz zevkten dört köşe olurken draken " seni özledim güzelim bana tüm hünerlerini göster~~" demişti. Sizin gözleriniz çoktan zevkten dolayı kaymıştı draken seni alıp yatak odasına getirip yavaşça yatağa sabitleyip gözlerini bağlamıştı. Göremiyordun fakat hissedebiliyordun. Draken eline anal topu alıp dediğinize sokmuştu. G noktanıza baskı yapıyor ve sizin daha çok inlemenizi sağlıyordu. Kısa sürede boşalmıştın. Draken sularınızın hiç birini israf etmeden hepsini içmişti. Siz ona azgın azgın bakarken o sizi diz çöktürüp penisini ağzına vermişti. Sen hepsini ağzına almıştın. Yavaş yavaş kıvamına gelen draken ağzına boşalmıştı sen hepsini yutup aşağıdan draken'e bakıyordun. Draken seni yatağa sırtüstü yatırıp içine girmişti. Sert bir şekilde içine giriyordu. En sonunda ikinizde dayanamayarak boşalmıştınız. Daha sonra draken seni ve kendini yıkayıp uyudunuz.
Mitsuya: sizin bugün Tokyo'ya geleceğinizi biliyordu. Hızlı adımlarla senin evine gelip zili çalmıştı seni yarı çıplak bir halde kapıyı açınca mitsuya aniden dudaklarına yapışmıştı kapıyı ise ayağı ile kapatmıştı. Mitsuya öpüşmeye dilleri de katınca nefessiz kalmaya başlamıştınız ikiniz nefessiz ayrılınca mitsuya seni kucaklayıp yatak odana doğru ilerlemeye başladı. Odana geldiğinde seni yatağa yatırıp tamamen soyduktan sonra yatağının yanındaki çekmeceden sizin ortak sex oyuncaklarını çıkarmıştı. İlk önce kelepçe alıp sizi bileklerinden sabitlemişti. Daha sonra göz bandı alıp sizin gözlerinizi bağladı ardından vibratörü en son ayarda çalıştırıp vajinana sürttürmeye başlamıştı siz zevkten o kadar çok inliyordunuz ki mitsuya'nın daha fazla kalkmasını sağlamıştın. Bir kaç dakika sonra boşalmıştın mitsuya sularını içip seni çözüp diz çöktürüp penisini ağzına çok sert bir şekilde ağızına sokmuştu o kadar hızlı ve sert veriyordu ki öğürmene neden oluyordu. Sonunda ağızına boşalan mitsuya seni duvara sabitleyerek içine giriyordu. Bir kaç dakika girdikten sonra ikinizde boşalıp banyoya doğru ilerlediniz.
Hakkai: uzun yolculuktan dönmüştün ve evine sonunda varıp tüm eşyalarını yerleştirdikten sonra hakkai'nin evine doğru gitmeye başladın evinin önüne geldiğinde zili çaldın ve kapıyı açan hakkai'ye tatlı tatlı gülümsemeye başladın. Hakkai hızla seni içeri alıp kapıyı kapatmıştı sen şaşkın şaşkın hakkai'ye bakarken hakkai senin dudaklarına yapışıp dillerini de katmıştı. İkiniz nefessiz kalınca ayrıldınız hakkai hızla sizi kendi odasına sürüklemeye başladı. Saniyesinde odasındaydınız. Hakkai sizi yatağa yatırıp boynunuza iz bırakmaya başladı. İz bırakırken de kıyafetlerinizi yırtarak çıkarıyordu tamamen soyduktan sonra sizi yalarak göğüsünüzün bir tanesi ağızı ile emerken bir diğerini eli ile yoğuruyordu. Siz ise zevkten kıvranmaya başlamıstınız. Göğüsünüzden ayrılan hakkai bu sefer vajinanızın hizasına gelip dili ile sizi yalamaya başlamıştı. Artık daha fazla dayanamayan sen boşalmıştın bütün sularını içen hakkai size pis pis sırıttıktan sonra hızla vajinanıza girip sizin g noktanıza baskı yapmaya başlamıştı. O kadar iyi hissediyordun ki kendini sonunda boşalmıştın bir kaç dakika sonra da hakkai içine boşalıp dudaklarını uzunca öptükten sonra seni banyoya götürdü.
Evet bu tepki bitti diğer karakterler yavaş yavaş gelecek 38 karakteri tek tek bir bölüme yazsam çok uzun olurdu umarım beğenirsiniz ve severek okursunuz yorum yapıp oy vermeyi unutmayınız sizleri seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın minik dorayakiler ❤️❤️❤️