Tepki 67

611 34 39
                                    

Konu: hickey de çok hassas olsak

Hickey: morluk, morarma, cinsî münasebet esnasında hırsla emerek öpme veya ısırma sonucunda ciltte kalan iz.


Keyifli okumalar ❤❤❤❤


Olacak karakterler;

İzana , Mikey , Kisaki , Hanma , Taiju , Sanzu , Ran , Kakucho , Mitsuya , Baji


Not: Sevgili bir okuyucum bölümlerde baji ve mitsuya istediği için koydum 💙💙💙


İzana: Hickey de hassas olman onu kendinden geçmesini sağlıyordu. Vücudunun çeşitli yerlerine öpücük kondurarak morluklar ve izler oluşmasını sağlıyordu. İzlere bakarak piç smile atar.

Mikey: senin Hickey de hassas olman onun işine yaramıştı. Vücudunun çeşitli yerlerine öpücük kondurup iz bırakarak kime ait olduğunu sana ve başka insanlara gösteriyordu.

Kisaki: Kisaki senin hickey de hassas olmanı kendisi için kullanıyordu. Azgın olduğu zaman bu hassaslığını kullanır ve vücuduna bolca izler ve morluklar bırakır.

Hanma: hickey de hassas olduğunu öğrendiği an her gün her saat iz bırakır hatta seni kendinden geçmeni sağlayana kadar iz bırakırdı.

Taiju: Taiju bu hassaslığını duyunca azgın olduğu zaman değerlendirir ve kendisine ait olduğuna dair izler ve morluklar kalması hoşuna gider. Her fırsatta iz bırakır.

Sanzu: Bu psikopat senin bu hassaslığını çok sever ve sen nerede olursan ol seni ıssız yerlere çekip iz bırakır ve günü sonunda sana "bana ait olduğunu unutmaman için" der ve herkesin rahatlıkla görebileceği yerlere iz bırakır.

Ran: Ran senin böyle bir hassaslığını öğrenince/ görünce daha çok iz bırakır ve sana "bana ait olduğunu bil diye yapıyorum" gibi cümleler kurar.

Kakucho: kakucho böyle bir hassaslığın olduğunu görünce sevişme sırasında izler bırakırdı onun haricinde arada bazen iz bırakırdı.

Mitsuya: Mitsuya bu hassaslığını duyunca sadece gece sevişme sırasında iz bırakırdı. onun haricinde tek tük iz bırakır.

Baji: her gün her saat kana susamış vampir gibi ısırıp iz bırakırdı. Daha sonra da piç smile atardı ve elbette izlere bakarak o gülüşü yapardı.


Evet minik dorayakiler bir bölümün daha sonuna geldik umarım severek ve beğenerek okursunuz oy ve yorum atmayı unutmayın sizleri çok seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın 💜💜💜💜

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin