Tepki 7(part 7)

701 16 0
                                    

Tepki: seyahat ediyoruz orada uzun süre kaldıktan sonra dönüyoruz ve ilişkiye giriyoruz.

İyi okumalar minik dorayakiler ❤️

İnui: inui sizin eve gelmişti. Birbiriniz ile hasret gideriyordunuz. Daha sonra inui seni kucaklayıp yatak odana doğru götürüp yatağa yatırıp seni tamamen soyduktan sonra dudaklarına yapışıp dillerini de katmıştı. İkiniz iyice tatmin olduktan sonra inui elini vajinana götürüp okşamaya başlamıştı. Sen kıvranırken o daha çok parmaklarını bastırıp senin boşalmanı sağlamıştı.

Daha sonra kendisini tamamen soyduktan sonra içine yavaş yavaş girmişti fakat anında çok sert bir şekilde girmeye başlamış senin daha çok tahrik olmanı sağlamıştı. Bir kaç dakika sonra ikinizde tamamen boşalmıştınız.

Takemichi: takemichi ile yatak odanda deliler gibi öpüşüyordun. Takemichi elini vajinana götürüp okşamaya başlamıştı. O kadar güzel okşuyordu ki sırtın kamburlaşmıştı. Takemichi çekmeceden vibratör alıp en yüksek ayara getirtip vajinana doğru tutmuştu. Yavaştan dizlerin titriyordu. Daha fazla dayanamayan sen boşalmıştın takemichi kendi kıyafetlerini çıkartıp içine sert bir şekilde girmeye başlamıştı. İkiniz zevkten dört köşe olduktan sonra boşalmıştınız.

Akkun: seyahatten sonunda dönmüştün. Evine gidip eşyalarını yerleştirdikten sonra Akkun'nun evine gitmiştin. Kapıyı açan Akkun sana sıkıca sarılıp seni içeri almıştı. İkiniz salona geçtikten sonra Akkun dudaklarını öpmeye başladı sen de karşılık verince öpüşmeniz derinleşmişti. Sen altındaki pantolon ve iç çamaşırını çıkardıktan sonra Akkun'nun altında ki kıyafetleri çıkarmıştın.

Akkun elini vajinana götürüp okşamaya başlamıştı. Sen onun altında kıvranırken o göğüslerini emmeye başlamıştı. Sen daha fazla dayanamayıp boşalmıştın. Sularını içen Akkun penisini ağzına sokmuştu. Ağızına sert git gel yapıyordu. Bir kaç dakika sonra ağızına boşalan Akkun direkt olarak içine girmişti. Dakikalar sonra ikinizde boşalmıştınız.

Takuya: takuya ile yatak odasında birbirinizin dudaklarını dondurma emer gibi öperken takuya altındakileri çıkartıp vajinanı okşayıp parmaklarını sokuyordu. Sen kıvranıp inliyordun. Takuya daha sonra çekmeceden vibratör alıp vajinana doğru tutmuştu. Vibratör o kadar son derecede çalışırken sen çoktan boşalmıştın.

Takuya kendi altındakileri çıkarıp vibratörü kapatıp bir kenara attıktan sonra içine girmeye başlamıştı. İçine o kadar sert giriyordu ki kendinden geçmiştin. Sonunda ikiniz boşalınca uyumaya başladınız.

Evet minik dorayakiler bir tepkinin daha sonuna geldik umarım severek ve beğenerek okursunuz sizleri çok seviyorum bir sonraki bölümde görüşmek üzere minik dorayakiler ❤️❤️❤️

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin