Tepki 6

2.2K 68 83
                                    

Konu: onlarla sarhoşken ilişkiye giriyoruz

Medya'nın güzelliği:)

Not:hafif smut ( belki sayılmaz ama ben yine de uyarı yapayım dedim)

Mikey: mikey ile bir partiye gitmiştiniz. İkiniz fazla içmiştiniz ve partiden ayrılıp mikey'in evine gidip ilişkiye girmiştiniz. Sabah sizden özür diledi.

Draken: draken ile senin en yakın arkadaşının doğum günü partisine gitmiştiniz ve ikiniz de fazla kaçırınca ilişkiye girmiştiniz. Sabah sizden özür diledi.

Mitsuya: mitsuya ile bir eğlence yerine gitmiştiniz ve ikiniz de fazla içip oradan ayrılıp mitsuya'nın evine gidip ilişkiye girmiştiniz. Sabah size gecenin ne kadar güzel olduğunu anlattı.

Hakkai: hakkai'nin evine kalmaya gitmiştiniz.size içmeyi teklif edince sizde kabul edip içmistiniz fakat fazla kaçırınca ilişkiye girmiştiniz. Sabah ise gecenin ne kadar harika olduğu ile ilgili bir şeyler anlattı.

Kazutora: kazutora'yı evine çağırmıştınız. İkiniz güzelce eğlenip içmeye başlamıştınız ama fazla içince ilişkiye girmiştiniz. Sabah geceleyin yaşadığı zevki anlattı.

Baji: baji ile kendi evinde içerken fazla kaçırmıştınız ve sonuç olarak ikiniz sarhoş olup ilişkiye girmiştiniz. Sabahleyin yataktan kalkamadığında geceyi hatırlamıştınız ve odanın banyosunun kapasına yaslanıp piç smile atan bir adet baji ile karşılaştınız.

Chifuyu: chifuyu'nun evine eğlenmek amacıyla gitmiştiniz fakat alkolü fazla kaçırınca olan olmuştu. Sabah sizden özür diledi.

Hanma: hanma ile bir bara gitmiştiniz ve barda fazla içtikten sonra herhangi bir otele gidip ilişkiye girmiştiniz. Sabah olunca yatakta doğrulanmadınız ve size piç smile atan bir adet hanma vardı.

Kisaki: kisaki seni bir bara davet etmişti sizde kabul edip gitmiştiniz. İkiniz alkolü fazla kaçırınca barda boş olan bir vip odasında yapmıştınız. Sabah kisaki size pisçe sırıtırıyordu.

Pah-chin: pah-chin ile evde içki içiyordunuz. İkiniz fazla kaçırdıktan sonra ilişkiye girmiştiniz. Sabah sizden özür diledi.

Peh-yan: peh-yan ile pah-chin'nin doğum günü partisine gitmiştiniz. Peh-yan ile içmeye karar vermiştiniz. Ama fazla kaçırmıştınız. Ve oradan ayrılıp peh-yan'nın evine gidip ilişkiye girmiştiniz. Sabah sizden özür diledi.

Ran:ran bunu planlamıştı. Sizi sarhoş edip ilişkiye girmişti. Fakat size çok sert davranmıştı. Sabah yatakta gözünü açtığında kendini çıplak ran'nın göğsünde bulmuştun.

Rindou: oda abisi gibi bunu planlamıştı. Sizi sarhoş ettikten sonra sizi kendi evine götürüp seni çok sert bir şekilde becerdikten sonra altına eşofman giyip odada bulunan balkonda sigara içmeye başlamıştı.

Smiley: smiley ile eğlence yerine gidip içmiştiniz ve pis şeyler konuşarak birbirinize gülüyordunuz.en sonunda smiley sizi evine götürüp becermişti. Sabah size tatlı tatlı gülümsüyordu.

Angry: angry ile sizin evinizde içki içerek sarhoş olmuştunuz. Daha sonra angry sizi yatak odasına götürüp ilişkiye girmiştiniz. Sabah ise sizin uyurken ki halinizi izliyordu.

Taiju: taiju için bir parti düzenlemiştin. Taiju her ne kadar istemese de sizi kıramamak için gelmişti. Siz senin özel olarak ayırdığın yerde içki içiyordunuz fakat ikiniz de fazla kaçırınca sen taiju'nun kulağına pisçe şeyler söylediğin de ilişkiye girmiştiniz. Sabah olunca kendini taiju'nun koynunda yatarken gözlerinizi açtınız.

Shinichiro: shinichiro arkadaşları ile partiye gidecekti seni de davet etmişti sizde kabul edip onlarla birlikte partiye gitmiştin. Sen shinichiro ile ayrı bir yer de içiyordunuz. Fakat fazla kaçırınca ilişkiye girmiştiniz. Sabah birbirinize sarılmıştınız.

Wakasa: wakasa ile içmeye başlamıştınız ama fazla kaçırmıştınız ve ilişkiye girmiştiniz. Sabah olunca size pis pis sırıtırıyordu.

Benkei: benkei ile fazla fazla içtikten sonra senin yatak odana gidip ilişkiye girmiştiniz. Sabah size piç smile atıyordu.

İzana: izana ile fazla içki içince ikiniz sarhoş olup ilişkiye girmiştiniz. Sabah ise 2.Turu yapmıştınız.

Kakucho: kakucho ile evinizin bahçesinde içki içiyordunuz fakat ikiniz de fazla kaçırınca bahçe de ilişkiye girmiştiniz. Sabah gözlerinizi bahçede açmıştınız.

Sanzu: bu herifin sarhoş olmasına gerek her fırsatta sizi beceriyor.

Takeomi: takeomi ile fazla içki içip sarhoş olup sabaha kadar yapmıştınız. Sabah ise yorgunluktan uyudunuz.

Kokonoi: bu zengin herif sizi lüx bir otele getirip oranın barında en pahalı içkiden fazla içtikten sonra sarhoş olmuştunuz. Kalacağınız odaya varınca ilişkiye girmiştiniz. Sabah ise kokonoi 'ye sarılarak uyuduğunu fark ettin.

İnui: bu çocukla o kadar fazla içtin ki sabaha kadar ilişki içindeydiniz. Sabah olunca gözlerini inui'nin koynunda açmıştın.

Takamichi: takamichi ile fazlaca içmiştin onun odasında ilişkiye girmiştiniz. Sabah ise sizi alnınızdan öperek uyandırmıştı.

Akkun: Akkun ile fazla içtikten sonra sabaha kadar yapmıştınız. Sabah olunca sizi kendine çekip uyumaya devam etti.

Takuya: takuya ile içtikten sonra onun odasında ilişkiye girmiştiniz. Sabah işe size sırıtarak bakıyordu.

Yamagishi: yamagishi ile her ne kadar fazla içip sarhoş olsa da sizi bir ayık gibi sikmişti.
Sabah ise bu yaptığı ile övünüyordu.

Makato: bu adam içkiyi içmek yerine sizin üzerinize döküp sizi yalarak sikmişti. Sabah ise pis pis sırıtırıyordu.

Muto: bu adam sizi sarhoş olmadan sikmişti. Sabah ise sizi pis pis sırıtarak izliyordu.

Shion: bu adam sizi sabaha kadar sikmişti. Sabah ise gece yaşadığı hazzı anlatıyordu.

Kanji: kanji ile odanda içki içiyordunuz fakat ikiniz de fazla kaçırınca ilişkiye girmiştiniz. Sabah olunca kanji size öpücük vererek uyandırmıştı.

Chome: bu adam sizinle fazlaca içip sarhoş olup ilişkiye girmişti. Sabah işe bir daha yapalım demişti.

Chonbo: sizinle partiye gidip baya içtikten sonra ilişkiye girmişti. Sabah ise ne kadar harika ve muhteşem olduğu ile ilgili bir şeyler anlattı.

Choujo: bu adam seni sikmesi için alkole gerek yok direk gece seni odanda sikti. Sabah ise teşekkür edip bir daha yapalım mı diye sormuştu.

Evet bir tepki daha bitti severek okursunuz yorum yapıp oy atmayı unutmayın sizi seviyorum minik dorayakiler kendinize iyi bakın hoşçakalın minik dorayakiler ❤️❤️❤️

Tokyo revengers tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin