Capitolul 50

2.2K 111 4
                                    

De cand Harry a facut marea prostie de a face publica relatia noastra, totul s-a complicat si mai mult. Paparazzi ne urmaresc peste tot, si incep sa nu mai rezist. Cel mai probabil a facut asta pentru a nu mai pune fanii si presa atatea intrebari cand ne-au vazut acum doua zile plimbandu-ne. Ma bucur macar ca paparazzi nu m-au vazut pe mine si pe Louis in seara aceea. De asemenea am mai primit si eu publicitate, si cantecele mele sunt mai ascultate, insa nu vreau ajutor din partea lui Harry in ceea ce priveste cariera mea. Fiindca nu iesim chiar atat de des, paparazzi nu au destule forografii cu noi.

Caderea mea psihica de acum 5 zile m-a facut sa realizez cat de puternica nu sunt. Nu am rezistat si eram aproape sa renunt la tot. Harry m-a ajutat sa trec peste si sa imi revin repede, la fel si Louis. Inca nu stiu sentimentele mele exacte pentru Louis, dar intr-un fel sper ca nu sunt la fel de puternice precum sunt pentru Harry. Urasc toata situatia asta atat de mult.

- Esti gata, iubito?

- Da. Spun luandu-l de mana pregatita sa iesim prin multimea de aparate foto. Ii insoteam pe baieti la studio, asta numai la insistentele lui Harry de a nu sta singura. Liam inca nu a aflat despre ceea ce s-a intamplat, iar baietii mi-au promis si mie si lui Harry ca nu ii vor spune prea curand.

Imediat cum am iesit din cladire blitz-urile m-au orbit, insa mana lui Harry ma ghida pana la masina. Diferite intrebari pe care incercam sa le ignor se auzeau parca de peste tot. In cele din urma ajunsesem la masina, Liam urcandu-se la volan. Harry m-a luat in brate, eu cuibarindu-ma la pieptul sau pastrand o distanta fata de geamul fumuriu, prin care inca ii puteam vedea pe paparazzi.

- O sa fie in regula. Mi-a soptit el sarutandu-ma le obraz. Mi-am intins mainile luandu-i palaria, el chicotind.

Inca eram putin suparata pentru ca facut acest lucru fara sa ma intrebe, insa incercam sa nu ii arat asta pentru a evita alta cearta. Nu mai pot suporta sa fiu suparata.

Mesajele de la B surprinzator nu au mai fost atat de multe, si inca traiesc cu speranta ca se va termina curand sau ca s-a plictisit si a abandonat. Zilele trecute primisem un mesaj ce mi-a dat de gandit.

Tarfele nu sunt asa proaste pe cat crezi - B.

Mi-a adus aminte de momentul cand i-am spus lui Brandon sa ne lase in pace si sa se duca la tarfa de Amanda. Probabil s-a saturat si vrea sa imi dea indicii. Insa a fost mult prea evident, si nu pot crede ca m-ar fi lasat sa imi dau seama atat de usor dupa cate a facut.

Surprinzator nimeni nu spunea nimic, insa eu si Harry mai schimbam cateva priviri si zambete in timp ce ascultam muzica ce rasuna in casti. A schimbat brusc melodia, acum ascultand impreuna Live While We're Young. Am strigat amandoi speriandu-i pe ceilalti Let's Go! Razand cu totii apoi.

- Inca ascultati melodiile ea vechi?

- Hei, asta este printre acele cateva melodii care imi plac de la voi. Nu te mai plange. Ii spune eu lui Liam amuzata dar si sincera in acelasi timp.

- Cum se numeste piesa pe care o inregistrati astazi?

- Once In A Lifetime. Va fii pe noul album, Four.

- Sa fiti pregatiti de o discutie cu Simon. A soptit Niall catre Harry, insa auzisem si eu.

- Nu-ti face griji. Ma voi ocupa eu. Ii voi spune ca a fost vina mea, in regula?

Am dat aprobator din cap in timp ce schimbam melodiile lor intr-unele rock. Harry a decis ca este prea mult rock pentru el, asa ca mi-a cedat casca. Ma descarcam prin versurile ce imi descriau starile si sentimentele, in timp ce mi-am mutat brusc privirea in stanga mea. Louis ma privea intens, un zambet aparandu-i pe fata cand l-am privit. Harry era prea atent la conversatia sa cu Zayn si Liam, si nu ne putea vedea.

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum