Capitolul 3

9.1K 394 6
                                    

- Buna... zise el nedumerit. Apoi l-a salutat si pe Liam. Dar el nu s-a prefacut ca nu il cunoaste. Ma intreb de ce nu....

- Va cunoasteti? De cand? zise Selena curioasa.

- Da, ne cunoastem de mult. ii raspunse in scarba, Brandon.

- Selena, eu zic ca mai bine ar fi sa nu ma stai pe langa el. Oh..nu....

- De ce? intreba Selena uitandu-se atenta la Liam.

- Chiar, de ce? continua Brandon.

- Pentru ca nu cred ca ai vrea sa suferi dupa un dobitoc. Cunosc pe cineva care a trecut prin asta...spuse Liam incepand sa se enerveze, Nu cred ca o sa iasa bine.....

- Pe cine?

- Oh, doamne! Incetati! Bine?! Selena, m-am prefacut ca nu-l cunosc dar defapt ne cunoastem foarte bine. E o poveste lunga dar, ai face bine sa-l asculti pe Liam. spun eu aproape tipand incercand sa rezolv problema.

- Ok...nu mai inteleg nimic. spuse Selena, eu fiind de acord cu ea. Situatia era foarte confuza intr-adevar.

- Liam, am crezut ca te-ai maturizat. incepuse Brandon.

- Si eu am crezut ca ti-a ajuns..... cred ca voi face o criza daca vor continua sa imi aminteasca....

- Liam..Liam.....Liam....continui sa iti aperi surioara? Ce dragut din partea ta. Mai am putin si plang.

- Nu ma mai provoca, sau o vei pati....din nou.

- Hai sa te vad, LIAM! Dupa ce Brandon l-a provocat, Liam i-a dat un pumn direct in fata spunand '' Asta e pentru ce i-ai facut surorii mele. Si da, o apar. Te deranjeaza? ''

- Liam! Opreste-te! am strigat eu. Dar el ma ignora...ca data trecuta. Liam il lovea in continuu. Avea o putere incredibila incat Brandon nici nu il putea lovi. Am continuat sa strig la el. Dar nu a mers. Intr-un final am decis sa nu mai incerc stiind ca nu mai am nicio sansa. Am fugit undeva prin culise intr-o camera micuta. M-am asezat pe o canapea din cele 4 si am dat drumul lacrimilor. Se intampla la fel ca acum un an. Gandurile mele au fost intrerupte de Zayn ce intrase in camera. S-a asezat langa mine si m-a luat in brate rugandu-ma sa ii povestesc ce s-a intamplat.

- Totul a inceput acum un an. Ma plimbam intr-o zi prin parc. Acolo era prietenul meu, Brandon ce se saruta cu alta fata. Am suferit mult. Dupa ce am ajuns acasa, Liam m-a vazut plangand si s-a enervat foarte tare. Asa ca, l-a batut pe Brandon incat am crezut ca v-a intra in puscarie. Si...uite asa se bat din nou.

- O sa fie totul bine, vei vedea. El face asta doar pentru a te proteja. Asa ar face orice frate mai mare.

- Multumesc, Zayn. i-am spus eu imbratisandu-l. Momentul fusese intrerupt de Liam si ceilalti baieti.

- Esti bine? m-a intrebat Liam observand ca am plans.

- Da, sunt bine. Dar de ce ai facut din nou asta?

- A fost vina lui. Nu ii permit nimanui sa te faca sa suferi si sa scape asa usor.

- Dar Liam...

- Nu mai spune nimic. Hai sa mergem acasa.

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum