Au trecut aproape trei ore de cand suntem blocati in camera asta blestemata fara curent. Afara inca ploua si nu da semne ca se va opri prea curand. Era sa ma ia de cateva ori somnul pe umarul lui Harry, insa am reusit sa ma mentin treaza, si sa ii ascult vaicarerile lui Niall. Exact cum am si spus, Niall se plange ca moare de foame, iar eu si baietii nu il mai suportam.
- Niall, pentru numele lui Dumnezeu, te rog, te implor, sa taci. A spus Zayn exasperat.
- Nu e vina mea. S-a aparat Niall incrucisandu-si bratele.
- Baieti, nu rezolvati nimic daca va certati. Incetati. A spus Liam, ca de obicei incercand sa linisteasca lucrurile.
- Cat e ceasul? Intreb ridicandu-mi capul de pe umarul lui Harry.
- Aproape 18.00
Am oftat zgomotos ridicandu-ma in picioare, intinzandu-ma, putand sa imi aud oasele cum trosnesc. Mintea imi zbura numai la B. Cu siguranta ar fi putut crea toate astea, inafara de furtuna bineinteles. Dar ce motiv ar avea sa ne tina aici? Sa fie oare o distragere? Poate chiar acum planuieste ceva si noi ne petrecem timpul aici. M-am mai panicat de cateva ori la gandurile despre B, insa nu le-am spus si baietilor. Liam este singurul care nu stie nimic despre asta, si cu siguranta nu ar reactiona prea bine daca ar afla ce se intampla.
Ma gandesc de asemenea si ca Harry stie identitatea lui B, si imi vine sa il intreb mereu cine este, dar apoi imi amintesc vorbele sale. Ma protejeaza si se protejeaza si pe el tinand acest secret. Ce n-as da sa ii aflu planurile. Va trebui in cele din urma sa se termine toate astea. Nu va putea face asta pentru totdeauna..nu?
Mi-am mutat brusc privirea spre Louis, care statea rezemat de perete intre Niall si Zayn, cu ochii inchisi si picioarele incrucisate. Si-a deschis brusc ochii, uitandu-se in jurul sau, oferindu-mi un zambet atunci cand m-a vazut.
- Your hand fits in mine like it's made just for me..
Ne-am mutat privirile spre Zayn ce a inceput sa cante versurile melodiei mele preferate de la ei, Little Things. A continuat sa cante, urmand apoi Liam cu strofa sa. Am zambit si m-am asezat inapoi langa Harry, el luandu-ma in brate. L-am privit pe Louis cum canta partea sa, apoi Harry s-a uitat la mine cand a spus I'm in love with you. Am zambit din nou, strangandu-l mai puternic in bratele mele. Era un moment dragut, in ciuda circumstantelor in care ne aflam. Am ras cu totii dupa terminarea cantecului.
- A sunat foarte bine. Ed a facut o treaba buna cu versurile. Am spus, baietii razand la comentariul meu.
- Randul tau.
- Randul meu? Sa ce? Il intreb pe Harry confuza.
- Sa ne canti ceva.
- Oh, nu. Eu nu fac asta. Mai cantati voi. Am spus lasandu-mi privirea in jos zambind oarecum rusinata.
- Ei, haide. De ce nu?
- Vreau sa va aud pe voi. I-am raspuns lui Harry ridicandu-mi privirea si uitandu-ma in ochii sai. A zambit apropiindu-si buzele de ale mele, insa ne-am oprit atunci cand am auzit vocea lui Niall cantand. S-a oprit brusc atunci cand usa s-a deschis, mutandu-ne cu totii privirile in acea directie.
- Ce faceti aici?
- Danielle? Intreb eu si Liam in acelasi timp, ridicandu-ne cu totii in picioare.
- Ce faceti aici pe intuneric?
De abia acum observasem lumina puternica din spatele ei. Cum de numai camera unde eram noi era intuneric si nu aveam curent?
- Furtuna a taiat curentul si..
- Furtuna? Ce furtuna? L-a intrerupt Danielle pe Zayn din explicatii.
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanfictionLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...