M-am trezit tarziu avand in vedere ca seara anterioara fusesem la o petrecere. M-am ridicat din pat si am coborat in sufragerie. Acolo erau baietii vorbind despre ceva foarte serios. Imediat ce m-au vazut intrand, au tacut brusc. Si nu pentru ca eram in pijamale. Ei m-au mai vazut in pijamale. Clar imi ascundeau ceva.
- Ce se intampla?
- Nimic. spsue Liam repede.
- Sigur? spun suspicioasa.
- Da.
- Mai esti suparat pe mine?
- Nu am de ce sa fiu. Du-te si schimba-te. Mergem la studio.
- Si de ce trebuie sa vin si eu?
- Nu vreau sa te las singura. Hai, fugi. Am mers mai intai la baie, apoi am ales sa ma imbrac simplu, doar cu niste blugi si un tricou ales la intamplare. Am coborat din nou in sufragerie. Acolo era doar Harry si Niall.
- Imi place cum arati. spuse Niall analizandu-mi tinuta.
- De acord. a sspus Harry uitandu-se la mine. De ce trebuie sa se bage si el?!
- Mereu cand mergem undeva o sa imi spuneti ca arat bine? spun eu in gluma -mai mult pentru Niall-
- Da. spun ei la unison. In scurt timp au coborat si ceilalti. Eram gata sa plecam.
- Unde-i Danielle? il intreb eu pe Liam.
- A plecat de dimineata.
- Unde?
- Nu stiu. De ce nu o intrebi? De ce Liam s-a suparat asa dintr-o data? In fine, am plecat spre studio. Am coborat din masina, si ca de fiecare data am fost primiti '' calduros '' de catre papparazzi. Daca stiam ca vor fi aici imi aduceam un cutit! Sunt foarte enervanti si te sufoca, cu intrebarile lor si cu pozele. Frate, nu au si ei o viata?! Dupa ce am reusit cu greu sa intram in studio, Simon ii astepta pe baieti acolo. Am facut cunostinta cu el, apoi a zis sa merg impreuna cu el in biroul sau. Nu stiam ce vrea de la mine adica nu i-am facut nimic, deocamndata. Si, iata-ma asteptand pe un scaun sa vina Simon sa discute ceva cu mine.
- Buna din nou, Laura.
- Hei.
- Deci, pentru a nu o lungi, incepem cu numarul unu. Ce stii despre departirea dintre Danielle si Liam?
- Ce?! Nu stiam ca s-au despartit.
- Dar ce stiai? Povesteste-mi.
- Pai, de dimineata, l-am intrebat pe Liam unde e Danielle inainte sa venim aici. Iar el mi-a spus doar ca a plecat dimineata dar nu stie unde. Ah, si era nervos.
- Am inteles.....am o misiune pentru tine.
- Dar ce sunt spion?
- Nu. spuse el razand. Vreau sa te duci sa discuti cu Danielle si sa aflii cat mai multe.
- Dar de ce te intereseaza atat de mult de despartirea lor?
- Pentru ca vreau ca ei sa se impace. Le sta foarte bine impreuna si.....
- Si, nu stii ce sa spui presei, nu?
- ..Mda......
- Eram sigura. In fine, ma voi duce dar, eu ce primesc in schimb?
- Ce ai vrea?
- Hmm....nu stiu inca. Dar imi ramai dator. spun eu zambind si parasind biroul sau. Chiar si eu sunt curioasa motivul despartirii. Am plecat de la studio, si in scurt timp ajunsesem in fata casei ei. Am batut la usa iar in mai putin de cateva minute, a aparut Danielle cu ochii rosii de la plans.
- Danielle. Ce ai patit? zic eu imbratisand-o. Ea nu a zis nimic. M-a condus la canapeaua din sufragerie, si ne-am asezat pe ea. O tineam de mana si ma uitam la ea cum evita sa se uite la mine.
- E interesanta podeaua. zic eu iar ea chicoteste putin aparandu-i un mic zambet pe fata ei rosie.
- Deci, ce s-a intamplat? si-a mai suflat nasul inca odata si a inceput sa imi spuna ce avea pe suflet.
- Stii ca m-am despartit de Liam..
- Da stiu, dar de ce? Eu stiam ca va iubiti mult.
- Pai chiar asa este. Il iubesc foarte mult.
- Pai si atunci ce s-a intamplat? De ce ai luat decizia asta? Ti-a facut ceva?
- Nu, nu el.
- Cum adica?
- In seara petrecerii, a venit la mine un tip si mi-a spus ca daca nu ma despart de Liam, il va rani. Si nu am vrut sa i se intample nimic rau. Asa ca...incepuse sa planga si mai mult. Am luat-o in brate gandindu-ma la acel tip.
- Cine e? Il cunosti?
- Nu, dar parca l-am auzit vorbind cu altcineva si a spus ca il cheama Brandon. la auzul acelui nume, ochii mi s-au marit, si nima batea cu putere. Cum se poate ca Brandon sa imi distruga viata in continuare. Chiar are o placere vazand oamenii suferind? Ma voi razbuna. PROMIT!
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanfictionLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...