Capitolul 27

4.9K 219 17
                                    

Harry a gemut puternic atunci cand l-am zgariat pe spate. L-am ignorat si l-am sarutat pentru a mai uita de durerea ce mi-o provoca. S-a asezat langa mine, lasandu-ma in sfarsit libera. Mi-am inchis ochii atunci cand m-a sarutat.

- Stii, va trebui sa mergem inapoi. spun eu respirand greu.

- De ce? Nu putem sta aici?

- Harry, Liam va trebui sa se intoarca acasa, si asa am riscat prea mult. spun eu uitandu-ma la corpurile noastre goale. A oftat, dar pana la urma si-a dat seama ca am dreptate. Ne-am imbracat, apoi cand sa iesim di apartament, m-a trantit de usa, lasandu-mi saruturi pe buze si gat.

- Harry! Trebuie sa plecam!

- Ahhh! Trebuia tu sa strici momentul, din nou. A oftat el.

- Tot eu stric momentul?! Hai mergi! spun eu impigandu-l pe la spate. Am iesit din casa lui, si am inceput sa alergam pentru a ajunge cat mai repede. Era deja foarte tarziu, si trebuia sa ma gandesc la o scuza pentru Liam.

- Ce ii spunem lui Liam? Am zis eu cand am inceput sa mergem normal si ne-am oprit din alergat.

- Adevarul? raspunse Harry simplu. M-am oprit din mers, la fel si el uitandu-se la mine.

- Cum i-as putea spune lui Liam ca am facut sex cu tine?! Tu gandesti?

- Scuze. spuse el razand.

- Trebuie sa ne gandim la ceva.

- Nu stiu. Vedem atunci.

- Auzi si tu, sa ii spunem adevarul. spun eu trecand pe langa el. Brusc, m-a luat pe sus ca de dimineata.

- Harry, lasa-ma jos!

- Iti ceri scuze?

- Nu!

- Atunci, nu vei scapa prea curand. spuse el razand. Am inceput sa il lovesc in spate.

- Ma doare! spuse el deoarece il lovisem peste zgarieturile facute de mine.

- Asta inseamna ca te-ai descurcat bine. spun eu razand. M-a lasat jos, acum fiind fata in fata.

- Ce ai spus?

- Ce ai auzit! S-a apropiat de mine pentru a ma saruta. L-am lasat. Dar a profitat si m-a luat in brate, lipindu-ma de un zid.

- Gata, Harry. Trebuie sa ajungem acasa! M-a ignorat si a continuat sa ma sarute.

- Harry!

- Mhm....mai lasa-ma putin. spuse el in timpul sarutului. Mi-am pus mainile pe pieptul sau, indepartandu-l. Cand in sfarsit ajunsesem cu picioarele pe pamant, i-am dat o palma puternica.

- Auci! spuse el frecandu-se pe obraz.

- Sa tii minte asta data viitoare! Acum hai sa mergem. spusem eu

- Nu e vina mea ca esti asa de sexy si ca imi vine sa ti-o trag chiar aici. dupa ce spusese asta, i-am mai dat o palma, de data asta mai tare.

- Daca mai spui asta...

- Imi pare rau! spuse el.

- Bine, hai sa mergem. Cred ca daca Liam o sa fie acasa, o sa o patim grav!

* Din perspectiva lui Liam *

- Unde este?!

- Liam, calmeaza-te! imi spuse Danielle. Dar cum puteam sa ma calmez cand nu stiu unde imi este sora. Chiar cand ma pregateam sa plec sa o caut, pe usa intrase Laura impreuna cu Harry? Dar de ce impreuna cu el?!

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum