Capitolul 6

7.8K 329 7
                                    

- Unde ai fost?

- Aaa..pai....la prietena mea...

- Stiu exact unde ai fost asa ca nu mai continua ca ai fost la nu stiu ce prietena. spuse Liam autoritar.

- Daca stii exact unde am fost,.......unde am fost? In urmatoarea secunda, Liam a luat laptopul de pe masa intorcandu-l cu fata spre mine.

- Uite aici! spuse el aratandu-mi mai multe poze cu mine si fetele in club. Ce bine ca nu erau poze cand eram in '' actiune '' si ne razbunam pe Brandon. Erau doar poze cu noi razand si distrandu-ne. Cred ca o sa fiu pedepsita pe viata. '' Laura Payne, sora lui Liam Payne are parte de o super distractie impreuna cu Selena Gomez, Danielle Peazer si inca o fata necunoscuta intr-un club, singure. Fanii lui Danielle Peazer sunt revoltati deoarece ea se distreaza in club dupa despartirea dezastruoasa de Liam Payne '' Hei, nici macar nu e adevarat. Nu a avut loc nicio despartire dezastruoasa si acea fata necunoscuta este Eve nu '' NO NAME! '' imi ziceam eu in cap in timp ce citeam stirea. Dar stai! Liam crede ca eu nu stiu despre despartire.

- Cum m-ai putut minti, Laura?

- Dar tu cum ai putut? zic eu incercand sa par dramatica. Dar imi venea sa rad. Bine ca nu am inceput o criza de ras. Altfel aratam ciudat.....

- Ce vrei sa spui?

- De ce nu mi-ai spus ca te-ai despartit de Danielle?

- Ce?! A zis el confuz.

- Asa scrie aici. Fanii lui Danielle Peazer sunt revoltati deoarece ea se distreaza in club dupa despartirea dezastruoasa de Liam Payne. citeam eu cu voce tare.

- Laura, imi pare rau ca nu ti-am zis. Dar oricum nu era treaba ta. Revenind, de ce nu mi-ai spus ca mergi in club?

- In primul rand, intentia mea nu era sa merg in club. Am mers la Eve si ea a avut ideea asta. In al doilea rand, de ce presa stie de despartirea ta si eu, sora ta, nu?

- Pentru ca nu era treaba ta.

- Dar a presei era?

- Nu. Nici macar nu stiu cum au aflat. Oricum nu era vorba despre mine. Aghh! Am crezut ca voi scapa. Se pare ca trebuie sa inventez altceva. Dar atentia mea a fost atrasa de o fata ce tocmai cobora treptele.

- Cine e aia? spun eu fara sa gandesc. Liam se intoarce spre directia in care ma uitam si eu.

- Cred ca Harry a...

- Harry nu a facut nimic. spuse Harry asezandu-se pe canapea, langa fata necunoscuta. Harry nu isi mai putea lua ochii de la ea. Doamne ce obsedat! Lumea a avut dreptate cand l-au catalogat perversul trupei.

- Cine esti tu? intreaba el fascinat.

- Eu sunt Kate, iubita lui Lia......aa....a ta vroiam sa spun. Ok...ciudat. Vroia sa spuna Liam dar a spus Harry. Dar cum putea sa fie iubita lui Harry si el nici macar sa nu stie?! Pe bune acum. Chiar ma cred proasta?!

- Liam! Nu pot sa cred ca deja ti-ai facut o noua iubita! urlu eu la el.

- Laura, Simon m-a pus pentru presa.

- SIMON!!! spun eu prefacandu-ma ca il strang de gat, chiar daca nu era aici. Am plecat la mine in camera apoi trantind usa in urma mea. Mi-am luat telefonul si l-am sunat pe Simon.

- Da? zice el.

- Nu te mai baga in viata noastra! ii zic eu apoi i-am inchis. De ce a facut asta?! Usa se deschide brusc si il vad pe Louis si Zayn speriati. Louis avea un morcov in mana iar Zayn o oglinda.

- Ce se intampla? Am auzit tipete. spuse Louis.

- Ce e cu morcovul? Ti-ai luat iepure?

- Ce?! Nu. Doar ca am luat ce aveam pe noptiera. M-am speriat.

- Ai un morcov pe noptiera?!

- Da....

- Si tu, lasa-ma sa ghicesc. Ai o oglinda pe noptiera. I i zic eu lui Zayn.

Defapt, imi aranjam parul.

- Tipic. s-au prefacut suparati apoi au iesit din camera mea. Cred ca am nimerit la spitalul 9. Toata lumea e nebuna. Jur! Brusc, telefonul a inceput sa imi sune. Dupa o lunga cautare prin toata camera, am reusit sa il gasesc si sa raspund.

- Da, Eve?

- Ce faci, Lu?

- Nu mai suport sa stau in casa asta nici 5 minute!

- Ce s-a mai intamplat de data asta in casa aia de clovni? Din cate mi-ai povestit asazi, nu as rezista nici o secunda fata sa-i bat.

- Pai....Liam a vazut niste poze cu noi de la club, are o noua prietena deoarece Simon l-a pus pentru publicitate, si am aflat ca Louis are morcovi pe noptiera. ''

- Hei! Nu e adevarat am doar unul! se auzi Louis pe fundal.

- Doamne. spuse Eve incepand sa rada.

- Cum de mai rezisti acolo? Jur ca daca eram in locul tau, faceam orice sa scap ce acolo. continua ea inca amuzata.

- Da....dar cel mai grav este faza cu Liam.

- Da asa e. Adica el o iubea pe Danielle. Iti dai seama cum va reactiona saraca Danielle?

- Da stiu. Adica a zis ca niciodata nu va afce nimic nici macar pentru publicitate pentru a rani-o pe Danielle. Trebuie sa fac ceva......

- Oh, nu. Laura, nu te mai gandi la niciun plan. Ultima data a iesit nasol. Mai tii minte acum 20 de minute?

- Dar nu a iesit nasol. Ne-am razbunat. Oricum planul asta nu e pentru Barndon. E pentru Liam. O sa fie super! Dar mai intai, trebuie sa-l conving sa plece undeva...

- Ok, succes! Vorbim! am inchis telefonul si am inceput sa caut pe net o locatie ce i-ar place lui Liam dar si lui Danielle. Aveam de gand sa-i impac. Chiar daca vroiau sau nu. Se pare ca Liam si Danielle vor pleca la Paris. O sa fie super. Usa se dechise brusc asa ca am inchis imediat link-ul cu Paris.

- Ce vrei Harry?

- Tu ce vrei sa faci?

- Muuuuuulteeeee! Nu, acum pe bune. Ce vrei? il intreb eu din nou.

- Sa vorbim despre.....

- Daca iar vrei sa ma plictisesti cu aceeasi discutie, sa stii ca poti foarte bine sa vorbesti singur.

- Dar vroiam sa....

- Sa iesi? Dar te rog uite usa e acolo.

- Poti sa nu mai fii sarcastica?

- Tu poti sa nu mai fii nesimtit? Nu, se pare ca nu se va intampla.

- Inca mai esti suparata?

- Nuuu, sunt foarte fericita incat imi vine sa te pup. zic eu, apoi Harry intoarce obrazul spre mine. Ma ridic de pe scaun si ii lipesc o palma zdravana.

- Auch! Asta pentru ce a fost?

- Ah, nu asta vroiai? Scuze. spun eu cu zambetul pe buze.

- Pe bune? Chiar ma iei la misto?

- Da.

- Nu vrei sa ma saruti?

- Ce?

- Nimic...

- Iesi afara! zic eu aratand spre usa.

- Nu mai zambi ca idiotul! ii zic eu furioasa. Se apropia de mine. Cu cat facea un pas in fata, eu faceam un pas in spate. Am continuat asa pana cand eu ajunsesem in perete. Ajunsese in fata mea.

- Stii, usa e in partea cealalta. ii zic eu.

- Stii, nu imi pasa.

- Inceteaza! spun eu cand ma atinge. Imi pun mainile pe pieptul lui si il imping mai departe de mine.

- Esti un idiot obsedat! Jos e o fata. Du-te la ea si lasa-ma pe mine in pace! Parea dezamagit. Dar nu imi pasa. Nu merita absolut nimic din partea mea. Cand nu era atent, l-am impins pe hol inchizand usa cu cheia. Am revenit la cautarile mele pentru un hotel bun din Paris. O sa fie cel mai genial plan pe care l-am facut vrodata. De abia astept!

Liam's Sister // Volumul I ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum